Lucrările la tronsonul Piteşti – Câmpulung sunt aproape finalizate şi se estimează recepţionarea acestora în perioada imediat următoare. Un alt tronson foarte important la care lucrările sunt în desfăşurare este cel dintre Braşov şi Bran, iar aici CNAIR şi constructorul poartă discuţii pentru găsirea soluţiilor optime, astfel încât lucrările de modernizare ale acestui tronson să se finalizeze în acest an.

„Am constatat deficienţe mari de management ale echipei de implementare a proiectului din CNAIR în derularea acestui contract semnat în anul 2011. Persoanele responsabile cu execuţia s-au schimbat în permanenţă fără să existe o abordare unitară a modului de urmărire a lucrărilor. Contractele derulate de companie trebuie urmărite îndeaproape, pe şantier, nu din birouri cum s-a întâmplat până acum. Fiind un contract semnat acum mai bine de 9 ani, este evident că între timp s-au schimbat legislaţia, normele şi normativele de proiectare, tehnologiile de execuţie, toate acestea având implicaţii în creşterea costurilor pentru finalizarea lucrărilor. Acum purtăm discuţii pentru eliminarea blocajelor existente şi pentru a vedea în ce măsură acest contract mai poate continua în această formulă”, a declarat directorul general al CNAIR, Mariana Ioniţă.

Marţi, şeful CNAIR a fost în inspecţie pe şantierul pentru modernizarea DN73, între Piteşti şi Braşov.