Cum poate fi recuperat un voucher social pierdut sau blocat? Autoritățile vin cu asigurări

Potrivit informațiilor oferite de autorități, persoanele care și-au pierdut voucherul social sau au uitat PIN-ul trebuie să apeleze la serviciul de Asistență Clienți al emitentului sau să urmeze pașii de pe aplicația mobilă.

Mai apoi, un nou card va fi emis în termen de 60 de zile de la data la care a fost declarat pierdut, potrivit informațiilor transmise de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

„Beneficiarul care a pierdut – sau dorește să blocheze temporar – cardul social pentru produse alimentare și mese calde trebuie să anunțe imediat pe emitentul cardului, apelând serviciul de Asistență Clienți sau utilizând aplicația mobilă a emitentului. Emiterea unui nou card și expedierea la adresa emitentului se vor face, prin grija emitentului, în termen de 60 de zile de la data la care cardul a fost declarat pierdut”, a transmis Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

Datele de contact ale emitenților tichetelor sociale

De asemenea, datele de contact ale emitenţilor tichetelor sociale sunt următoarele:

  • Edenred România SRL: partener-ro@edenred.com, Telefon: 021.301.33.11, urmat de tasta 4;
  • Sodexo: comerciant.ro@sodexo.com, Telefon: 021.204.46.46;
  • Up Romania SRL: afiliati@upromania.ro, Telefon: 021.402.82.23.

De asemenea, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a oferit mai multe sfaturi și pentru persoanele ale căror carduri pierdute aveau bani.

„Sumele disponibile pe card, în momentul blocării cardului, nu vor fi pierdute și vor putea fi utilizate după emiterea unui nou card. Este esențial ca imediat după ce ați constatat pierderea cardului să contactați unitatea emitentă pentru blocare/ prevenirea utilizării frauduloase. Blocarea cardului se va face fie din aplicația mobilă a emitentului cardului, fie apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului”, a explicat Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

În cazul persoanelor care au uitat PIN-ul, aceștia trebuie să acceseze opțiunea «Reamintire PIN» din aplicația mobilă.

„Beneficiarul care a pierdut codul PIN poate accesa opțiunea «Reamintire PIN» din aplicația mobilă a emitentului sau poate să contacteze Serviciul Asistență Clienți al emitentului (telefon sau E-mail), în vederea emiterii unui nou PIN”, a transmis Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

Amintim că voucherele pentru alimente și mese calde trebuie utilizate numai pentru cumpărarea de produse alimentare de bază.