Anunț oficial pentru toți clienții Hidroelectrica care au iOS sau Android. Aplicațiile vor fi disponibile în curând

Hidroelectrica

SURSA FOTO: Inquam Photos / Octav Ganea

Vineri, 10 martie 2023, Hidroelectrica a anunțat că, în curând, aplicațiile sale vor fi disponibile pentru sistemele iOS și Android, însă clienții săi nu au fost deloc încântați de acest anunț. Iată care a fost reacția oamenilor.

Aplicațiile Hidroelectrica vor fi disponibile pentru sistemele iOS și Android în curând

Hidroelectrica a anunțat, săptămâna trecută, că aplicațiile destinate clienților săi vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android.

„Stimați clienți, aplicațiile destinare clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri”, este mesajul postat, vinerea trecută, pe pagina oficială de Facebook a Hidroelectrica.

Postarea respectivă a strâns sute de comentarii în scurt timp, însă majoritatea dintre ele sunt negative:

„Trimiteți facturile în format normal la oameni că nu le primim cu lunile!”

„Trimiteți o dată facturile alea, măcar pe email, și lăsați poveștile cu aplicații pe telefoane. Oamenii au nevoie să primească factura lunar și să poată depune sesizări/reclamații în orice zi (lucruri pe care le țineți blocate de anul trecut) nu de vreo altă aplicație inutilă.”

„Deci faceți aplicație, dar facturile tot nu sunt emise. Cea mai tare glumă.”

„Mesajul vostru conceput stufos în mod intentionat nu reflectă altceva decât cât de incompetenți, înapoiați și depășiți de situatie sunteți. Mai simplu era doar să anunțați lansarea unei aplicații în curând fără explicatii inutile despre sincronizari de baze de date pe care oricum nu le intelegeți.”

„Excelent! Sperăm să nu dureze mai mult de 2-3 luni!”

„Incompetenților, sunt de cinci luni la voi și nu am un cod de client să raportez indexul, sunteți o adunătură de comuniști acolo!”

„Cea mai penibila glumă… noul soft mai are puțin și face un an de când se chinuie și nu este în stare să emită facturi . Aplicația, probabil peste vreo 10-12 ani . Ce anume vă trebuiește ca să facturați și către prosumatori?”

„Greu cu aplicația. Probabil va fi posibil la Sf Așteaptă.”

„Voi nu aveți un termen de finalizare a aplicației? Lucrați cu începători? Eu știam că există programatori buni și cu experiență în România.”

„Gluma zilei la Hidroelectrica. Nici măcar nu e 1 aprilie.”

Când își vor primi oamenii facturile?

Clienții Hidroelectrica sunt nemulțumiți pentru că încă aștepta facturile la curentul consumat anul trecut. Săptămâna trecută, Hidroelectrica a început să trimită facturi pentru consumul pe iulie 2022. Ea a reluat din decembrie 2022 procesul de facturare şi continuă să emită facturi pentru clienții casnici şi pentru cei non-casnici.

Vă amintim că, la începutul acestui an, Hidroelectrica a anunţat că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni. Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici și de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade de timp pentru care nu sunt percepute penalități. Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip sau direct la sediile sucursalelor.