În contextul zilei libere legale de 1 Mai și al prelungirii perioadei festive, PPC Energie anunță modificări temporare în programul de funcționare al magazinelor sale din București, Giurgiu și Ilfov. Astfel, în intervalul 1-2 mai 2025, majoritatea magazinelor vor fi închise, cu excepția locației din Galeriile Titan, care va funcționa conform programului obișnuit.

Clienții sunt încurajați să utilizeze serviciile digitale pentru transmiterea indexului, plata facturilor și alte operațiuni disponibile online.

Magazinele PPC Energie vor fi închise în intervalul 1-2 mai 2025

București – Magazinele PPC Energie din municipiul București și Județele Giurgiu și Ilfov vor fi închise în zilele de joi, 1 Mai, zi liberă legală, respectiv, vineri, 2 mai 2025. Excepție face magazinul situat în Galeriile Titan din București, care va funcționa conform programului obișnuit.

În data de 1 Mai serviciul de call-center va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat, precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold, urmând ca în data de 2 mai să revină la programul normal de funcționare.

Operațiunile se pot realiza digital, direct pe pagina web

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele PPC Energie.

Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web .

PPC Energy
SURSA FOTO: Facebook, PPC

De asemenea, pentru a trimite indexul pentru energie electrică, se pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numerele de telefon gratuite 0800 07 07 01 (valabil pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice de pe piața concurențială) sau 0800.07.08.09 (pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice în regim reglementat), respectiv numărul cu tarif normal 021.9977.

Toate detaliile despre transmiterea indexului sunt disponibile AICI.

Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie, clienții pot utiliza numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale).

La acest număr pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Plățile se pot efectua online

Plățile se pot efectua online, prin debit direct, transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea) care funcționează conform programului anunțat, precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.

Pentru cei care preferă plata cu cardul, în majoritatea magazinele PPC Energie a fost implementată o soluție de plată prin POS.

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai PPC Energie se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa de pe web, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.