WhatsApp continuă strategia de comunicare începută, folosind o nouă metodă prin care dorește să-i convingă pe utilizatorii acestui serviciu să nu renunțe la el în favoarea altei aplicații de acest tip.

Dacă la început WhatsApp s-a folosit de postări online și chiar reclame în ziar pentru a-i convinge pe utilizatori, de această dată compania americană a început să posteze mesaje în formatul Story. Mesajele pe care le trimite sunt aceleași ca în cazul postărilor online și a reclamelor în ziar.

„Ne dedicăm protejării datelor personale”, este mesajul pe care compania americană îl postează în secțiunea Status.

Acest gen de mesaje fac parte dintr-o campanie pe care WhatsApp a recunoscut că o derulează în prezent în Statele Unite şi Marea Britanie, după ce a făcut deja acelaşi lucru în India.

WhatsApp vrea să combată dezinformările

Prin noua metodă, compania americană amintește că vrea să combată dezinformările și le aduce aminte utilizatorilor că mesajele directe dintre aceștia sunt criptate.

Amintim că mulți utilizatori ai WhatsApp au migrat la aplicații asemănătoare precum Telegram sau Signal din cauza noii politici de intimitate, obligatorie pentru toți utilizatorii.

Aceasta prevedea ca datele personale generate de comunicarea cu brandurile și funcțiile de cumpărători să fie procesate de către Facebook.

Ce spuneau cei de la Telegram

La mijlocul lunii ianuarie, compania Telegram anunța că 25 de milioane de oameni au trecut la aplicație în numai 72 de ore.

„În prima săptămână a lunii ianuarie, Telegram a depășit 500 de milioane de utilizatori lunari activi. După aceea a continuat să crească: 25 de milioane de utilizatori noi s-au alăturat Telegram în ultimele 72 de ore. Acești utilizatori noi vin de pe tot globul – 38% din Asia, 27% din Europa, 21% din America Latină iar 8% din Orientul Mijlociu și Africa de Nord”, transmite Pavel Valerievich Durov, fondatorul Telegram, într-un mesaj pe propria platformă.

”Aceasta este o creștere semnificativă comparativ cu anul trecut, când veneau 1,5 milioane de utilizatori noi în fiecare zi. Am mai avut creșteri bruște ale descărcărilor înainte, pe parcursul istoriei noastre de 7 ani în care am protejat intimitatea utilizatorilor. Situația este diferită de această dată.”, mai spunea acesta.