Compania recomandă persoanelor care locuiesc în case sau apartamente dotate cu centrale termice să seteze separat temperatura pentru fiecare cameră în parte. De asemenea, pentru facturi mai mici, este indicată reducerea temperaturii când ieșim din casă, indiferent dacă mergem la birou sau în vacanță. Resideo a lansat recent o campanie de promovare a beneficiilor termostatelor inteligente, conform unui comunicat.
Nevoile de temperatură medie pentru fiecare cameră diferă. De exemplu, putem seta o temperatură mai scăzută în hol comparativ cu cea din zona de zi. Temperatura medie trebuie să ia în considerare cât timp petrecem în fiecare zonă a casei. Temperatura trebuie adaptată, de asemenea, specificului camerei. Astfel, temperatura din baie trebuie să fie cu 1 – 2 oC mai mare față de cea din dormitor. Aceste sfaturi se pot dovedi utile, dat fiind faptul că și reducerea cu un grad a temperaturii medii dintr-o cameră poate genera economii de energie de aproximativ 7%.
Controllerul evohome din portofoliul Resideo permite crearea a până la 12 zone de încălzire diferite într-o locuință și setarea temperaturilor adecvate (program individual de temperatură și timp în fiecare zonă) pentru un confort optim și un consum redus de energie.
„Există un număr semnificativ de proprietari de centrale termice de apartament care nu folosesc un termostat, în ciuda beneficiilor aduse de acestea. Termostatele inteligente pe zone sunt cea mai recentă inovație în domeniu, permițând obținerea unui confort maxim, concomitent cu reducerea consumului de combustibil. Avantajul este că sunt și foarte ușor de programat, direct de pe telefon”, spune Gelu Olteanu, Country Sales Leader Resideo România.
Pentru a crește gradul de conștientizare a beneficiilor oferite de termostatele inteligente, Resideo a lansat recent o campanie media în Europa denumită „Smart Trick (Soluția inteligentă)”, pentru a evidenția simplitatea utilizării produselor sale, mesajul central fiind: „Cu Resideo, confortul este la îndemâna oricui”.
„Suntem foarte încântați de această campanie, deoarece ne permite să subliniem unul dintre principiile fundamentale ale Resideo: furnizarea de tehnologie intuitivă, fiabilă, agreabilă și creată pentru confort”, a declarat Natalia Dlugosz, director de marketing și comunicare Resideo Europa de Est.
Obiectivul Resideo este acela de a oferi produse care asigură o atmosferă plăcută acasă; de a ajuta proprietarii de locuințe moderne să se orienteze în lumea ofertelor și mesajelor de promovare a soluțiilor inteligente și fiabile pentru case. Cu o gamă de produse de la termostate cu soluții de zonare, alarme și instrumente de avertizare; până la soluții de tratare a apei – și chiar produse pentru facilitarea alimentării cu energie din surse regenerabile – Resideo nu se limitează la partea de instalare, ci trece la integrarea de soluții complete și integrate pentru întreaga locuință.
evohome, de exemplu, este un produs inovator, care, prin funcția sa Smart Zoning, permite consumatorilor să gestioneze temperatura în diferite zone ale casei, oprind sau reducând utilizarea încălzirii acolo unde nu este necesar. Acest lucru înseamnă că utilizatorii au mai mult control asupra nivelului de confort și pot fi mai eficienți în utilizarea energiei.
Un alt produs important din portofoliul de produse pentru confortul rezidențial este termostatul programabil T4, potrivit pentru locuințe de dimensiuni mici/medii și spații comerciale medii.
Această gamă amplă de produse de înaltă calitate permite proprietarilor de locuințe controlul total și eficiență energetică. Designul, durabilitatea și simplitatea sunt esența ofertei de produse Resideo. Aceste caracteristici sunt evidențiate prin noua campanie media.
Filmul care stă la baza acestei campanii este disponibil aici:
Mai multe detalii despre campanie aici.