Anunț pentru clienții ING Bank. Dispare acest serviciu. Ce trebuie să activeze după 11 septembrie

ING Bank

SURSA FOTO: Dreamstime

Anunțul zilei pentru toți clienții ING Bank! Se întâmplă astăzi, 11 septembrie 2024. Un serviciu bancar dispare definitiv. Despre ce este vorba mai exact?

ING Bank renunță definitiv la ING Pay

ING Bank (România) renunță definitiv la serviciul de plată cu telefonul mobil ING Pay începând de astăzi, 11 septembrie 2024. Totuși, nu va dispărea și plata cu telefonul. Clienții se pot bucura în continuare de plăți rapide cu telefonul mobil cu ajutorul Google Pay.

„Adăugă cardul în Google Pay, direct din Home Bank, pentru plăți cu telefonul. Intră în ING Home Bank. Alege cardul pe care vrei să-l adaugi în Google Pay. Apasă ”Adaugă în Google Pay”. Asigură-te că serviciul NFC/fără contact este activ. Selectează Google Pay/Wallet ca mod de plată cu telefonul. Confirmă adăugarea cardului în Google Pay. Și gata! Acum poți plăti în siguranță și de oriunde, direct cu telefonul”, au transmis reprezentanții băncii.

Clienții ING Bank trebuie să fie cu ochii-n patru după escroci

Clienții ING Bank trebuie să fie cu ochii-n patru după escroci! Acum, hoții folosesc metoda „impersonare” pentru a le fura banii. Fraudatorii se prezintă ca angajați ING Bank. Ei te contactează și pretind că sunt „reprezentanți ai băncii”.

Scopul lor este de a-ți obține informații sensibile. Ei îți vor cere detalii personale, precum: numele de utilizator și parola, codul de autorizare pentru aplicația de internet banking, numărul și data de expirare a cardului, CVV-ul sau chiar bani.

Hoții urmăresc:

  • Furtul identității tale și utilizarea datelor personale în mod fraudulos.
  • Accesul neautorizat la contul tău, pentru a-ți folosi banii cum doresc.
  • Sustragerea banilor din contul sau cardul tău de credit.
  • Șantajul sau alte forme de manipulare.

Cum îți poți da seama dacă vorbești sau nu cu un angajat al ING Bank?

  • Dacă numărul de telefon are un prefix internațional, nu este angajat.
  • Dacă adresa de email pare neobișnuită sau suspectă, nu este angajat.
  • Dacă persoana nu știe numele tău atunci când te contactează, nu este angajat.
  • Dacă îți cere numele de utilizator și parola pentru Home’Bank, nu este angajat.
  • Dacă solicită datele complete ale cardului, inclusiv codul CVV, nu este angajat.
  • Dacă îți cere acces la calculator, tabletă sau telefon, nu este angajat.
  • Dacă te solicită să instalezi o aplicație care preia controlul dispozitivului tău, nu este angajat.