Ce trebuie să faci dacă ai pierdut cardul pentru alimente și mese calde?

Dacă ai pierdut cardul pentru alimente și mese calde sau vrei să-l blochezi temporar, trebuie să contactezi imediat compania care l-a emis. Poți face asta sunând la serviciul de asistență clienți sau folosind aplicația mobilă a emitentului. Compania va emite un nou card și îl va trimite la adresa ta în maxim 60 de zile de la momentul în care ai declarat că ai pierdut cardul.

Ce se întâmplă cu banii de pe un voucher pierdut?

Dacă ți-ai declarat cardul pentru alimente și mese calde pierdut, nu îți vei pierde banii care erau disponibili pe el. Aceștia vor putea fi folosiți din nou după ce primești un card nou. Este foarte important să contactezi imediat compania care a emis cardul pentru a-l bloca și a preveni utilizarea lui în mod fraudulos. Poți bloca cardul fie prin aplicația mobilă a emitentului, fie sunând la serviciul de asistență clienți. Numai prin contactarea acestui serviciu poți preveni utilizarea frauduloasă a cardului.

Ce trebuie să faci dacă ai uitat codul PIN?

Dacă ai uitat codul PIN, poți folosi opțiunea „reamintire PIN” din aplicația mobilă a emitentului sau poți contacta serviciul de asistență clienți (prin telefon sau email) pentru a obține un nou PIN.

Date de contact pentru emitentul cardului pentru alimente și mese calde:

Primul lucru pe care trebuie să-l faci dacă te afli în această situație este să contactezi emitentul cardului pentru a bloca accesul la bani.

Cine beneficiază de cardurile pentru alimente și mese calde?

Cei care primesc carduri pentru alimente și mese calde sunt:

  • pensionarii sistemului public de pensii, pensionarii aflaţi în evidenţa caselor de pensii sectoriale şi beneficiarii de drepturi acordate în baza legilor cu caracter special, plătite de casele teritoriale de pensii/casele de pensii sectoriale, ale căror venituri lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei;
  • persoanele – copii şi adulţi – încadrate în grad de handicap grav, accentuat sau mediu, ale căror venituri lunare proprii realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei;-familiile cu cel puţin 2 copii în întreţinere ale căror venituri lunare realizate pe membru de familie sunt mai mici sau egale 675 lei;
  • familiile monoparentale ale căror venituri lunare realizate pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 675 lei;
  • familiile şi persoanele singure care au stabilit dreptul la ajutorul de incluziune, în condiţiile Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările şi completările ulterioare;
  • persoanele fără adăpost, astfel cum acestea sunt reglementate potrivit prevederilor legale în vigoare.