Banca Transilvania se alătură unui proiect important
Banca Transilvania se alătură unui proiect-pilot de amploare menit să îmbunătățească experiența clienților prin implicarea Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor.
Acest proiect inovator va permite verificarea și actualizarea periodică a datelor clienților, facilitând schimbul automat de informații cu instituția publică menționată.
Într-o primă etapă, Banca Transilvania a preluat datele cărților de identitate ale unor clienți existenți din Registrul Național de Evidență a Persoanelor, actualizând astfel informațiile din baza sa de date. Până în prezent, au fost actualizate cu succes informațiile a peste 80.000 de clienți persoane fizice.
Etapa următoare a proiectului, programată să înceapă în anul viitor, constă în verificarea și actualizarea online, instant, a datelor personale ale clienților direct la Registrul Național de Evidență a Persoanelor. Astfel, clienții nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze la bancă pentru a-și actualiza datele din cărțile de identitate.
Clienții vor putea verifica datele din 2024
Verificările datelor clienților vor deveni operaționale începând cu anul viitor. Aceste verificări vor avea loc la deschiderea unui nou cont, indiferent dacă acesta a fost deschis în sucursalele BT sau în online.
De asemenea, clienții vor putea să modifice datele la expirarea cărții de identitate. Nu va mai fi nevoie ca banca să fie notificată de către clienți pentru așa ceva.
În primele zece luni ale anului, peste 450.000 de persoane au devenit clienți BT.
Banca Transilvania, cea mai mare din Europa de Sud-Est
Banca Transilvania a fost desemnată, pentru al patrulea an la rând, cea mai mare bancă din Europa de Sud-Est, potrivit clasamentului SEE TOP 100 Banks, realizat de SeeNews.
Acest clasament reunește cele mai mari instituții financiare din regiune. Au fost avute în vedere activele înregistrate la finalul anului 2021.
La încheierea anului 2021, Banca Transilvania a evidențiat rezultate care depășesc media pieței în ceea ce privește:
- creditarea
- volumele operaționale
Prin aceste performanțe, instituția financiară și-a confirmat contribuția esențială la revigorarea economiei.
Banca a adoptat o abordare proactivă pentru a face față provocărilor economice, inclusiv:
- creșterii inflației
- dobânzilor
Prin ajustarea dobânzilor la depozite, banca a reușit să mențină un trend adecvat al resurselor și să-și fidelizeze clienții, arată Banca Transilvania pe site-ul oficial.