Acesta din urmă a asigurat interimatul după transferul lui Julien Munch în echipa Carrefour Franța, unde a preluat funcția de Chief Operating Officer.

„Aș dori să îi adresez mulțumiri lui Julien pentru dedicarea sa din ultimii 3 ani, în care a accelerat ambițiile Carrefour în materie de localizare și digitalizare, în timp ce a generat plusvaloare pentru clienți. Perioada de interimat, deși a fost una scurtă, mi-a permis să descopăr o mică parte din ceea ce are România de oferit. Am toată încrederea în evoluția Carrefour România, sub leadership-ul lui Gilles și cu o echipă performantă alături”, a declarat Laurent Vallée, Secretar General Grup Carrefour și Director Executiv Europa de Nord.

Cine este Gilles Ballot?

Gilles Ballot aduce cu el o vastă experiență în peisajul local. Parcursul său profesional în România a debutat la Danone și a continuat cu roluri de importanță semnificativă în companii precum Johnson & Johnson și BCG.

În 2009, Ballot s-a alăturat echipei Carrefour ca Director de Politici de Prețuri, urmând să avanseze în funcția de Director de Proiecte Strategice de Achiziții la nivel de grup.

Mai târziu, a fost numit Director Regional și Director de Unitate Business pentru Hypermarket în cadrul Carrefour Polonia.

Cariera lui Gilles Ballot în cadrul Grupului Carrefour a evoluat, devenind Director de Achiziții și Aprovizionare pentru Carrefour Belgia, după care, în 2012, s-a transferat la Carrefour Italia, unde a ocupat funcția de Director de Achiziții, Marketing și E-commerce. Începând din octombrie 2022 și până în prezent, Gilles a fost Director de Achiziții pentru Carrefour Franța.

„Este o onoare și o plăcere să mă întorc în România, țara care mi-a trasat direcțiile din punct de vedere profesional. Alături de noua mea echipă, voi continua angajamentul asumat de peste două decenii al Carrefour România, de a oferi clienților produse de calitate la prețuri accesibile și de a susține tranziția alimentară. Sunt încântat să cunosc echipa, să înțeleg în profunzime contextul de piață actual și mai ales să coordonez această etapă a companiei în calitate de CEO”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

Gilles BALLOT
Gilles BALLOT/SURSA FOTO: Carrefour România

Carrefour România cuprinde aproape 450 de magazine în toată țara

În prezent, Carrefour România dispune de aproape 450 de magazine în întreaga țară, acoperind diverse formate precum:

  • hipermarketuri
  • supermarketuri
  • expres
  • discount

Prin parteneriate extinse în domeniul comerțului online, Carrefour România se adaptează și răspunde la toate cerințele consumatorilor români. Dinamica susținută atât la nivel local, cât și în cadrul Grupului Carrefour este consolidată de integrarea cu formatele Cora, achiziționate în toamna anului 2023.

Carrefour România redefinește experiența de cumpărături, oferind clienților săi un univers variat de opțiuni.

Ca singurul retailer omnicanal din România, Carrefour le permite clienților să își aleagă modalitatea preferată de achiziționare.

Acest lucru este posibil prin intermediul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service disponibile în magazine, precum și prin serviciile de cumpărături online cu livrare la domiciliu oferite de BRINGO și Glovo.

De asemenea, clienții pot opta pentru serviciul Click & Collect disponibil pe platformele online www.carrefour.ro sau www.cora.ro.