Clienții Hidroelectrica pot transmite citirea indexului în termen de cinci zile

Hidroelectrica, un important furnizor de energie electrică din România, a anunțat că românii pot transmite citirea indexului în termen de cinci zile, având posibilitatea de a face acest lucru mai devreme decât data obișnuită.

Reprezentanții companiei au anunțat sâmbătă că transmiterea indexului în această lună se va realiza în intervalul 22 – 26 februarie.

Această perioadă marchează o schimbare în intervalul de transmitere a indexului, deoarece, în celelalte luni, clienții Hidroelectrica își citesc contoarele între 24 și 28 ale lunii.

O altă modificare are loc în luna decembrie, când citirea indexului Hidroelectrica se desfășoară inclusiv în zilele de Crăciun. În această lună, clienții Hidroelectrica trebuie să transmită indexul între 20 și 26.

Schimbările în perioada de transmitere a indexului afectează doar clienții care nu au contoare inteligente, în timp ce cei care dispun de contoare smart nu mai sunt obligați să transmită indexul.

Modalități de transmitere a indexului

Clienții Hidroelectrica au la dispoziție trei modalități prin care pot transmite citirea indexului:

  1. Apel telefonic gratuit la numărul 0800 800 359 (disponibil doar din România). Utilizatorii trebuie să introducă codul locului de consum, care poate fi format din 12 cifre (cod vechi) sau din 10 cifre (cod nou), după care trebuie să apese tasta # și să introducă indexul.
  2. Prin aplicația mobilă iHidro, disponibilă atât pentru iOS, cât și pentru Android.
  3. Online, prin portalul Client Hidroelectrica la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire.

Hidroelectrica, companie listată la bursă, este cel mai mare producător de energie verde din România și are aproape 600.000 de clienți. Compania operează 187 de centrale cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW și deține un parc eolian la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW. De asemenea, compania acoperă 13,09% din piața de furnizare din România.

Schimbări în domeniul digital

Amintim că recent, Hidroelectrica a implementat o serie de schimbări în domeniul digital pentru a răspunde cerințelor clienților săi și pentru a se adapta constant nevoilor acestora. În vederea simplificării procesului de plată a facturilor, compania investește continuu în tehnologii avansate și digitalizare.

Astfel, clienții companiei nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la ghișee pentru a achita facturile, beneficiind acum de o metodă mai ușoară, mai rapidă și mai comodă de plată.

Recent, furnizorul de energie electrică a lansat aplicația iHidro, care oferă clienților o soluție simplă și eficientă pentru gestionarea conturilor. Prin intermediul acestei aplicații, utilizatorii pot accesa informațiile despre conturile lor, verifica soldul și efectua plățile direct din aplicație. Mai multe puteți citi aici.