ING Bank România a trimis un e-mail clienților prin care i-a informat că începând cu data de 20 de martie va interveni o modificare legată de utilizarea serviciului de Home’Bank. Dacă nu faci asta, nu vei mai putea utiliza aplicația mobilă de pe telefon, ci doar de pe calculator sau dintr-un browser.
Mai precis, ING anunță că din motive de securitate, începând cu 20 martie 2022 vei putea folosi aplicația Home’Bank doar după instalarea celei mai recente versiuni Home’Bank: versiunea 4.8 pentru Android și 4.7 pentru iOS.
„Descarcă versiunea 4.8 pentru Android din Play Store sau versiunea 4.7 pentru iOS din App Store. În cazul în care actualizarea automată a aplicațiilor pe telefonul tău este activată, atunci trebuie doar să te asiguri că ultima versiune este deja acolo (derulează în partea de jos a paginii „Mai multe” din aplicație pentru a vedea versiunea Home’Bank instalată pe telefonul tău),” se arată în indicațiile oferite de ING clienților săi.
ING mai precizează în e-mailul trimis clienților faptul că „dacă preferi să nu faci update, din 20 martie vei putea accesa Home’Bank doar din browser, fie de pe calculator, fie direct de pe telefon.”
În ultimul timp, în nevoia accelerată de digitalizare cauzată și de pandemie, ING a integrat mai multe funcții în aplicația sa mobilă, astfel încât tot mai multe operațiuni au devenit disponibile în Home Bank, fără a mai fi nevoie de drumuri la ghișeul fizic al băncii. Printre aceste operațiuni se numără inclusiv solicitarea de emitere a unui card nou, închiderea unui cont și chiar acccesarea unui credit, operațiuni pentru care până de curând era nevoie de prezență fizică.
Mai mult, banca a anunțat clienții în luna februarie că pot rambursa anticipat un credit direct din aplicație.
Începând de luna trecută, clienții ING își pot închide creditele de nevoi personale 100% online prin rambursare anticipată totală. Astfel, banca oferă un proces end-to-end online, unde clienții au controlul complet asupra deschiderii, administrării plăților și închiderii unui credit de nevoi personale direct din ING Home’Bank, indiferent dacă l-au obținut în rețeaua ING Office sau prin aplicația de internet și mobile banking.
„În medie, clienții noștri accesează în jur de 5.000 de credite de nevoi personale pe lună în ING Home’Bank, iar cca. 2 din 10 români accesează un credit de nevoi personale prin ING. Fiecare funcționalitate pe care alegem să o dezvoltăm în Home’Bank aduce clientului instrumentele de care are nevoie să își administreze banii simplu, singur, investind timp doar pentru lucrurile importante pentru el, nu și pentru drumuri la bancă. Închiderea creditului de nevoi personale online este încă un pas în această direcție, către un client și mai independent, și mai în control asupra propriilor finanțe”, spune Roxana Cristea, Lending Tribe Lead, ING Bank România.