Cel mai mare producător de energie electrică din România, Hidroelectrica, vine cu o veste mult așteptată pentru clienții săi. Compania a anunțat o metodă simplă și rapidă care rezolvă două probleme importante: actualizarea datelor personale și gestionarea facturilor stornate.

Anunțurile, postate recent pe rețelele de socializare și site-ul oficial al companiei, oferă detalii clare și ghiduri utile pentru utilizatori.

Hidroelectrica anunță actualizarea datelor personale, acum mai ușor ca niciodată

Prin intermediul unui comunicat oficial, Hidroelectrica a anunțat lansarea unei opțiuni inovatoare, destinată clienților care doresc să își actualizeze informațiile personale.

Hidroelectrica
SURSA FOTO: Inquam Photos, Octav Ganea

Noua funcție, denumită „Portalul Client Hidroelectrica”, permite actualizarea rapidă a datelor, fără a mai fi nevoie de deplasări sau procese complicate.

„Accesând secțiunea ‘Actualizare date personale’, clienții pot introduce informații noi, precum documentul de identitate, adresa de domiciliu, numărul de telefon sau adresa de corespondență”, explică reprezentanții companiei.

Pe lângă actualizarea datelor, portalul oferă și posibilitatea de a încheia contracte de furnizare. Utilizatorii pot consulta un ghid detaliat care îi ajută să pregătească documentele necesare pentru încheierea rapidă și fără complicații a unui contract de energie.

Facturile pentru octombrie-decembrie 2024, stornate și reemise

Hidroelectrica a mai anunțat o măsură importantă pentru clienți, legată de facturile emise pentru lunile octombrie și noiembrie 2024. Într-un context complicat, provocat de schimbările legislative, facturile pentru această perioadă au fost stornate și urmează să fie reemise.

„În urma promulgării Legii nr. 312 din 2024, este necesar să stornăm facturile pentru consumurile din lunile octombrie și noiembrie 2024. Acestea vor fi reemise fără a mai include contribuția CfD”, explică Hidroelectrica.

Problema a apărut după ce guvernul a decis ca taxa denumită Contribuția aferentă contractelor pentru diferență (CfD) să intre în vigoare abia din 1 aprilie 2025. Astfel, facturile emise anterior, care includeau deja această contribuție, au fost considerate incorecte.

Campania de stornare și reemitere a facturilor, atât pentru clienți casnici, cât și pentru cei business, se desfășoară între 20 decembrie 2024 și 20 ianuarie 2025. Măsura vizează eliminarea completă a contribuției CfD din facturile pentru lunile octombrie și noiembrie 2024.

Ghidul Hidroelectrica pentru gestionarea eficientă a situațiilor

Hidroelectrica îi încurajează pe clienți să folosească platformele online disponibile, pentru a economisi timp și pentru a evita posibilele neclarități.

„Consultă ghidul de contractare online și asigură-te că ai toate documentele necesare pentru a începe procesul”, transmit reprezentanții companiei.

Aceste măsuri vin în sprijinul clienților, oferind soluții clare și rapide la unele dintre cele mai frecvente probleme cu care aceștia s-au confruntat în ultimele luni.