48 de ore de coșmar pentru Maria Dragomiroiu

Avionul cu care urmau să se întoarcă în România s-a defectat și compania nu a găsit altul cu care să îl înlocuiască, așa că i-a cazat pe pasageri la hotel pentru o noapte.

În următoarea zi, artistele s-au întors la aeroport, au făcut toate formalitățile și s-au urcat în avion. Însă, nici atunci nu au plecat.

„Nu știm dacă plecăm azi sau nu dacă mergem iar la hotel. Ne plimbă ca pe oi. De ieri (n.r. 3 iunie), de la ora 4  dimineața, trebuia să plecăm. Am urcat în avion, dar a apărut o eroare la computer. Am stat o oră în avion. Era cald, copii mici care plângeau.

Au zis să ne ducem la un hotel și să venim la 5 dimineața. Ne-am trezit cu noaptea-n cap, am urcat iar în avion și când au pornit motoarele a apărut, din nou, acea eroare. Suntem tot aici la aeroport și nimeni nu ne spune nimic. Ce să spun, este foarte obositor, nu e deloc ok să ne facă așa ceva.

Este umilitor pentru că  nimeni nu spune nimic! S-a mai întâmplat și alaltăieri, nu s-a putut zbura. E o aiureală totală, o degringoladă! Nu știe nimeni dacă plecăm sau nu, suntem 148 de persoane, mulți cu copii mici. Nimeni de la WizzAir nu vine să ne spună, așteptăm”, a declarat Maria Dragomiroiu, la România TV.

Soțul Mariei Dragomiroiu, prima reacție după incident

„Bine că am ajuns cu bine. Noi nu am mers la hotel, ne-am dus la cei care ne-au invitat să dormim. Înțeleg că la ceilalți pasageri le-au asigurat hotelul. Asociația de acolo de la festival, cei care ne-au invitat, ei pot să ceară despăgubiri pentru că ei ne-au cumpărat biletele.

Am ajuns după 24 de ore, dacă puteți să vă închipuiți! Atât ne-au ținut și nimeni nu știe să-ți dea o informație măcar! E o sfidare la adresa pasagerului, compania s-a întins prea mult. Ne-a adus de dimineață, la ora 6 la aeroport. Am plecat cu același avion pe care l-au reparat. Ne-au urcat din nou în el, au adus echipă de la Budapesta să-l repare.

Până la urmă, pilotul și cu un mecanic neamț au rezolvat problema. E bătaie de joc! Toate zborurile de la compania asta au avut azi întârziere”, a declarat, Bebe Mihu, impresarul și soțul Mariei Dragomiroiu pentru Click.

Reacția companiei Wizz Air

Wizz Air confirmă că zborul W4 3102 de la Nurnberg la București Otopeni, din 3 iulie, a fost reprogramat pentru 4 iulie, deoarece aeronava care opera zborul a trebuit să fie supusă unor verificări tehnice neplanificate.

Pasagerii au fost informați despre situație și li s-au oferit cazare și vouchere pentru alimente, conform regulamentului. Pe 4 iulie, aeronava avea în continuare nevoie de verificări tehnice, astfel că zborul a fost amânat din nou.

După ce a fost repusă în folosință, aeronava a decolat și a aterizat la București la ora locală 16:50. Wizz Air își cere scuze pasagerilor afectați de această situație și reamintește că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa și că face tot ce îi stă în putință pentru a evita și reduce întârzierile”, au transmis reprezentanții companiei.