Un client Hidroelectrica a primit 21 de facturi restante cu o valoare totală de peste 9.000 de lei
Un client Hidroelectrica din România a avut parte de o surpriză neplăcută când a observat că trebuie să plătească o sumă foarte mare pentru consumul de electricitate. Pe 30 septembrie, acesta a primit nu mai puțin de 21 de facturi restante, cu o valoare totală de 9.045,63 lei.
În fața acestei situații neașteptate, bărbatul a decis să achite jumătate din sumă și să solicite eșalonarea plății pentru restul. Neavând certitudinea că acest lucru este posibil, el a postat ultima factură pe grupul de Facebook „Client Hidroelectrica”, căutând ajutorul comunității online.
”Bună seara! Ieri am primit 21 de facturii în valoare de 9.045,63. Pot scana ultima factură și să plătesc jumătate din sumă și pentru jumătatea rămasă sa fac eșalonare? Mulțumesc!”, a scris acesta.
Clientul dezvăluie că nu a primit nicio factură
Mesajul său a generat zeci de comentarii din partea membrilor grupului, iar se pare că mulți dintre aceștia au întâmpinat probleme asemănătoare, deoarece Hidroelectrica nu a emis facturile pentru energia electrică timp de un an.
”Plăteste cât poți… eu am primit factura de aproximativ 7.000 lei pentru că nu au emis facturi un an de zile… nu am primit penalizări pe facturile următoare”, a scris unul dintre internauți.
În ceea ce privește eșalonarea plății, administratorul grupului l-a informat că aceasta poate fi solicitată, dar trebuie să depună o cerere și să aștepte aprobarea.
”Puteti, dar întâi trebuie să faceti cerere de eșalonare cu suma pe care o doriți esalonată și asteptați să fie aprobată. Deși, nu înteleg de ce nu ați vrea să esalonați întreaga sumă”, a spus administratorul.
Totuși, unii utilizatori ai grupului nu au înțeles cum a ajuns românul în această situație și l-au întrebat de ce nu a efectuat plăți până acum. La această întrebare, clientul Hidroelectrica a explicat că nu a primit nicio factură de când este client, adăugând că toate facturile i-au fost emise simultan.
”De ce nu ați plătit nimic până acum?”, au întrebat utilizatorii grupului.
”Pentru că de când sunt clientul lor nu am primit nici o factură”, a răspuns clientul Hidroelectrica.