Schimbare uriașă la RCS-RDS! Anunțul făcut chiar de companie

RCS & RDS

SURSA FOTO: Facebook, Digi Romania

Anunțul serii pentru clienții Digi RCS-RDS! Începând cu data de 1 iulie 2023, compania respectivă a renunțat la un serviciu popular printre clienții săi. Iată ce serviciu a fost retras de pe piață.

Românii nu vor mai putea cumpăra cartele prepay de la Digi RCS-RDS

De pe data de 1 iulie 2023, Digi RCS-RDS România va retrage serviciile de comunicații electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite (prepay) din oferta sa comercială, ceea ce înseamnă că nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până la data de 30 septembrie 2023.

„MODIFICĂRI SERVICII PREPLĂTITE. Stimate utilizator, începând cu 1 iulie 2023, serviciile de comunicaţii electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială Digi. De la această dată nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până cel mai târziu la 30.09.2023.

Vă mulţumim pentru încrederea acordată şi vă recomandăm să utilizaţi în continuare serviciile de comunicaţii mobile Digi prin intermediul serviciilor postplătite (abonamente), disponibile într-o ofertă largă de servicii, cu tarife începând de la 2 euro/lună şi cu posibilitatea de a vă păstra acelaşi număr de telefon.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin apelarea centrului de Relaţii cu Clienţii la numărul de telefon 0314004401 sau în orice punct de prezenţă Digi. Echipa Digi”, scrie într-un mesaj emis de Digi Mobil.

Infractorii cibernetici s-au folosit de imaginea Digi România

Vă amintim că, în mai 2023, Digi România și-a avertizat clienții în legătură cu o nouă metodă de fraudă care a apărut în mediul online, în care infractorii cibernetici se folosesc de imaginea companiei. Atât clienții, cât și persoane care nu folosesc deloc serviciile sale, au primit e-mail-uri false în care li se solicita să-și plătească factura.

Mail-urile sunt aproape identice cu cele originale pe care compania le trimite clienților pentru a-i notifica de plata facturii. Atacatorii își îndeamnă potențialele victime să acceseze un link pentru a efectua plata facturii, care îi redirecționează, de fapt, spre o pagină falsă, pentru introducerea datelor cardului bancar. Odată introduse datele cardului de credit, hackerii pot face apoi tranzacții cu banii din conturile bancare ale victimelor.

„Este o tentativă nouă de fraudă, nouă, în sensul în care targetează subiectul, de data aceasta Digi, și clienții companiei Digi, impersonând societatea, folosindu-se de imaginea vizuală și transmit notificări de plată. Astfel, clonează site-ul companiei și solicită clienților să facă tranzacții sau să introducă datele de card, în vederea achitării serviciilor de care beneficiază.

Trebuie să fim atenți la sursa mesajului, de unde provine, să ne asigurăm că este legitim, să ne asigurăm că link-urile către care se redirecționează sunt cele legitime. Bineînțeles, greșelile gramaticale pot atrage atenția, atacatorii nefiind, neapărat, de origine română.”, a transmis compania respectivă.