Concluzia revistei: "La fel de capabilă atât pe carosabil ud cât şi pe carosabil uscat, câştigătorul nostru – anvelopa Continental SportContact 5 – combină viteza mare cu siguranţa totală în orice situaţie."
Anvelopele care au fost testate vin de la producători Europeni, Americani, dar şi Asiatici. După primele teste pe carosabil ud, anvelopa dezvoltată la centrul de cercetare de la Hanovra ocupa primul loc cu 44 de puncte. La următoarele teste, efectuate pe carosabil uscat, anvelopa ContiSportContact 5 a obţinut de asemnea rezultate de top. Echipa editorială laudă "distanţa cea mai mică de frânare, rezerve de siguranţă, viteza atinsă dar şi rezistenţa mică la rulare"
Jurnaliştii au parcurs în jur de 1,400 km în timpul acestor teste, iar anvelopele au fost montate pe un autoturism BMW 320i Efficient Dynamics Edition. La măsurătorile distanţei de frânare pe carosabil ud sau uscat, frânarea a avut loc de la o viteză de 100 km/h. Diferenţele cele mai vizibile între diferiţi producători au fost mai ales la probele pe carosabil ud, iar acestea au fost cele mai clare la capitolele de frânare pe carosabil ud şi rezistenţă la rulare.
AutoBild: ContiSportContact 5 este "Exemplar"
În cea mai recentă ediţie a sa (9/14), AutoBild a publicat rezultatul testelor realizate pe anvelope de vară cu dimensiunea 225/50 R 17: Distanţa de frânare a 50 de modele de anvelope a fost testată atât pe carosabil ud cât şi pe carosabil uscat la primul set de teste. Doar primele 15 modele s-au calificat pentru testele următoare. Experţii au descris rezultatul obţinut de anvelopa ContiSportContact 5 ca fiind "exemplar". Cu o distanţă de frânare de doar 35.4 metri pe carosabil uscat şi doar 47.5 metri pe carosabil ud – ambele măsurate de la o viteză de 100 km/h – anvelopa dezvoltată la Hanovra a trecut cu uşurinţă în etapa următoare.
Anvelopa ContiSportContact 5 a impresionat şi în cea de-a doua parte a testului obţinând calificative de top la manvrabilitatea pe carosabil ud şi uscat, dar şi un timp excelent la tura executată pe circuitul circular precum şi rezultate bune la rezistenţa la rulare. Modelul de anvelopă Continental a fost lăudat astfel pentru caracteristicile echilibrate. La final, experţii au descris anvelopa ContiSportContact 5 după cum urmează: "Performanţe de top atât pe carosabil ud cât şi pe carosabil uscat, distanţe mici de frânare atât pe carosabil ud cât şi pe carosabil uscat, randament kilometric mare, rezistenţă mică la rulare."
Anvelopa Altimax UHP din gama de produse General Tire, de asemenea produsă de Continental, a trecut de asemenea de testele de frânare pe carosabil ud şi uscat, obţinând calificativul "bine" per total. Vehiculul pe care s-au efectuat testele a fost un BMW seria 3.