Noul salon post operator al unității medicale dispune de 6 paturi ATI digitalizate, cu posibilitate de extindere la 8. Acesta a fost recondiționat de ANB în totalitate și dotat cu echipamente medicale de ultimă generație pentru pacienții aflați în recuperare după intervenții chirurgicale complexe. Aici, zilnic, sunt preluați pacienți, mulți dintre ei reprezentând urgențe majore.
„Criza extinsă pe care o traversăm a subliniat necesitatea sistemului sanitar de a face față numeroaselor cazuri de urgențe și a subliniat încă o dată nevoile infrastructurii medicale, iar Spitalul Clinic de Urgență Floreasca, acționând permanent în prima linie, resimțea această nevoie mai mult ca oricând. Apa Nova București, furnizorul de apă potabilă și servicii de canalizare din București, s-a implicat mereu în susținerea comunităților în care activează și, în contextul pandemic actual, am considerat necesară implicarea noastră ca furnizor de servicii esențiale prin dezvoltarea unui proiect medical important pentru bucureșteni și nu numai. Recunoaștem, astfel, efortul deosebit depus de cadrele medicale în tot acest timp, le suntem recunoscători pentru dedicare și efort și, încercăm, prin acest demers, să arătăm încă o dată că susținem eroii contemporani – medicii. Totodată, îi asigurăm că le vom fi alături ori de câte ori va fi nevoie”, a declarat Mădălin Mihailovici, Director General Apa Nova București.
Echipamentele de ultimă generație îmbunătățesc semnificativ calitatea asistenței medicale, cresc nivelul de performanță tehnică al unității medicale, oferind posibilități optime de monitorizare, tratament și recuperare.
„Spitalul Clinic de Urgență Floreasca are, începând din această lună, cel mai performant salon post operator din țară, destinat pacienților aflați în recuperare după intervenții chirurgicale complexe. Prin suportul și implicarea totală în acest proiect din partea Apa Nova București, s-au realizat lucrări de recondiționare integrală, extindere și modernizare a spațiului alocat recuperării pacienților. Totodată, acesta a fost și echipat și utilat tehnic la cele mai moderne standarde în domeniu. Astfel, pacienții vor dispune de tot confortul medical și uman necesar, iar perioada de recuperare a acestora este mult îmbunătățită”, a menționat dr. George Jinescu, Coordonatorul medical al proiectului din cadrul Spitalului Clinic de Urgență Floreasca.
Noul salon post operator de la Spitalul Clinic de Urgență Floreasca se înscrie între inițiativele de sprijin a comunității medicale demarate de Apa Nova în anii precedenți. În luna martie 2020, în semn de solidaritate față de bucureșteni, dar mai ales față de eforturile depuse de cadrele medicale și autorități, compania a branșat în câteva zile Spitalul Militar Mobil la rețeaua de alimentare cu apă. Aproximativ 100 de specialiști au lucrat continuu ca să monteze 3 kilometri de conducte pentru furnizarea apei calde și reci, dar și ca să configureze sistemul de evacuare a apelor uzate, unitatea medicală din curtea Institutului Național Ana Aslan dispunând de un sistem profesional de alimentare și evacuare.
Din 2000, Apa Nova, o companie Veolia, și-a asumat responsabilitatea gestionării resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice din Municipiului București. În cei peste 20 de ani de activitate, sistemul de alimentare cu apă și de canalizare a fost reabilitat, modernizat și dezvoltat conform celor mai bune practici industriale în domeniu, realizări care au la bază investiții de peste 560 de milioane de euro, până în prezent.