Astfel, Addiko Bank concurează acum cu Salt Bank, prima bancă 100% digitală din România, care a fost lansată în primăvara anului trecut și care a devenit rapid un jucător important pe piață.

Addiko Bank își extinde acum activitatea și în România

Addiko Bank, care este deja prezentă în mai multe țări din Europa Centrală și de Sud-Est (CSEE), precum Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Austria și Germania, își extinde acum activitatea și în România.

„La Addiko Bank, credem că banking-ul trebuie să fie simplu, clar și accesibil oriunde te-ai afla. Suntem o bancă specializată și ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevărat: să te ajutăm să-ți gestionezi finanțele ușor, eficient și așa cum îți dorești.

Fie că ai nevoie de sprijin în deciziile zilnice sau îți planifici viitorul, suntem aici pentru tine – ca să transformi fiecare oportunitate în realitate, ușor și fără complicații. (…)

Credem într-un banking clar și simplu, fără comisioane ascunse sau procese complicate – doar transparență și onestitate la fiecare pas, astfel încât să știi mereu la ce să te aștepți. Addiko Bank folosește tehnologia pentru a-ți oferi soluții digitale inovatoare, făcând banking-ul mai simplu și mai eficient, direct pe telefonul tău”, este scris pe site-ul bănci.

Grupul austriac promovează o abordare clară și simplă a banking-ului, punând accent pe transparență și accesibilitate. Potrivit declarațiilor băncii, aceasta își propune să ajute utilizatorii să își gestioneze finanțele ușor și eficient, fără comisioane ascunse și fără procese complicate.

Cu ajutorul tehnologiei, Addiko Bank le oferă soluții digitale inovatoare, astfel încât clienții să poată accesa serviciile bancare direct de pe telefonul mobil.

Addiko Bank consideră că intrarea pe piața din România va reprezenta o oportunitate semnificativă de creștere, având în vedere expansiunea rapidă a pieței de creditare de consum. De asemenea, strategia grupului urmărește să sporească veniturile și câștigurile prin creșterea numărului de împrumuturi acordate, ceea ce ar putea avea un impact pozitiv asupra performanțelor financiare.

atac cibernetic, furt bancar, smartphone
SURSA FOTO: Dreamstime

Salt Bank continuă să atragă atenția clienților din România

Pe de altă parte, Salt Bank, care a fost cunoscută anterior sub numele de Idea Bank și achiziționată de Banca Transilvania în 2023, continuă să atragă atenția clienților din România.

În 2024, Salt Bank a anunțat că peste 80.000 de români și-au exprimat interesul pentru o soluție bancară 100% digitală, iar instituția bancară a demarat un program de pre-înrolare pentru a identifica potențialii utilizatori. În urma acestui program, peste 80.000 de persoane s-au înscris pe lista de așteptare pentru a deveni „fondatori” ai Salt Bank.

În ceea ce privește performanțele financiare ale Addiko Group, acesta a înregistrat un profit de 45,4 milioane de euro în 2024, ceea ce reprezintă o creștere de 10,4% față de anul anterior.

Grupul a explicat că intrarea pe piața din România face parte din strategia sa de expansiune și de consolidare a poziției sale pe piața europeană, în special în sectorul consumatorilor și al IMM-urilor.