Astăzi, 1 martie, Kanal D împlineşte 16 ani, iar vedetele staţiei şi intreaga echipă din spatele camerelor de filmat au motive de bucurie şi sunt recunoscători milioanelor de telespectatori care au fost alături de Kanal D pe parcursul acestei călătorii extraordinare.

Kanal D aniversează 16 ani

Kanal D se află în top trei statii generaliste din România, adesea plasându-se pe primul şi pe al doilea loc, pe toate targeturile monitorizate, finalizând 2022 pe locul 2 în Prime Time (20:00-24:00), în topul audienţelor, cu o cotă de piaţă de 14,4%, la nivel Naţional.

16,5 milioane (reach 000) de telespectatori au urmărit programele oferite de Kanal D în 2022, conform datelor furnizate de Kantar Media International.

Dogan Media International a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu lansarea staţiei Kanal D, iar în cei 16 ani şi-a consolidat poziţia, devenind un Grup multimedia integrat, un adevărat centru creativ ce oferă conţinut diversificat, disponibil pe medii diferite de acces şi prezentare: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls) şi Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, radioimpuls.ro şi canalale de YouTube cu un conţinut video exclusiv WOWNews şi TheXclusive).

„Bravo, ai stil” se mută la Kanal D2

De ziua Kanal D, Dogan Media Internaţional face un pas strategic, lansând o nouă televiziune generalistă, Kanal D2. Noul post TV va emite full HD din 2 aprilie, odată cu lansarea noului sezon al show-ului inspiraţional “Bravo, ai stil!”, cu o ediţie specială, in premieră, duminică, de la ora 19:00.

Statia Kanal D2 va veni cu o alternativă de programe pentru publicul larg, cu producţii originale, entertainment de calitate şi informaţie utilă.

“Ne bucuram mult să venim cu veşti bune, mai ales în această zi specială. Kanal D2 va emite începând din 2 aprilie, va fi o televiziune generalistă, cu o adresabilitate naţională. <Bravo, ai stil! >, o emisiune fanion, cu un succes uriaş, va face parte din grila de programe a Kanal D2.

E un transfer important, strategic, care are legatură şi cu poziţionarea noului post TV.  Ne dorim să aducem în faţa micului ecran, la Kanal D2, un public eterogen, activ, dinamic, căruia îi vom oferi diversitate, conţinut fresh într-o abordare proprie, aşa cum l-am obişnuit. La 16 ani de Kanal D, le mulţumim atât telespectatorilor, cât şi partenerilor noştri, ei ne-au inspirat să fim tot mai buni în ceea ce facem zi de zi”, a spus Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D.

Apare o nouă televizune în România

Odată cu aniversarea Kanal D, sărbătorim şi cei patru ani de cand Radio Impuls, un radio CHR care se adresează unui public tânăr, urban, dornic de muzică actuală şi de programe de infotainment, a intrat în familia Dogan Media Internaţional.

De la preluarea sa, în 2019, audienţa Radio Impuls în Bucureşti a crescut de 5 ori (de la 4. 000 la 27.000 de ascultători).

De la 9 licenţe deţinute initial, Radio Impuls s-a extins şi dezvoltat continuu, atât din punct de vedere editorial, cât şi teritorial, numărând în prezent 19 licenţe, în cele mai importante oraşe ale ţării (Bucureşti, Braşov, Timişoara, Constanţa, Cluj, Craiova, Bacău, Tulcea, Râşnov, Sibiu, Aiud, Bistriţa, Târgu Mureş, Botoşani, Ploieşti, Câmpina, Sinaia, Alba Iulia, Câmpeni).

Dogan Media International, prin Kanal D, Kanal D2, Radio Impuls şi divizia Digital, va aduce în continuare conţinut de calitate pentru public şi plusvaloare pentru piaţa media din România, prin intermediul unei perspective fresh, inovative de a crea conţinut.