Compania românească OneTouch Advertising a investit peste 275.000 de euro pentru a dezvolta singura aplicație din România adresată grădinițelor. Scopul acesteia este de a facilita interacțiunea dintre părinți, educatori și copii, printr-un sistem digital interactiv care urmărește activitatea zilnică a copiilor în orele petrecute la grădiniță.
Toate grădinițele din țară se pot înscrie pentru a beneficia de aceste servicii, începând cu 1 iunie. Primele 50 de grădinițe înscrise vor beneficia gratuit de serviciile platformei, timp de 2 ani.
‘‘Kinderpedia este singura aplicație ce răspunde nevoii părinților de a fi permanent informați cu privire la
activitatea zilnică a copiilor lor, în timpul pe care aceștia îl petrec la grădiniță. Ne dorim ca platforma să aibă un
impact pozitiv pe termen lung și să îmbunătățească relația dintre părinți, educatori și copii. De aceea, vrem să
marcăm Ziua Copilului prin lansarea unui proiect pilot la nivel național pentru părinți și pentru grădinițe. Primele
50 de grădinițe înscrise în platforma până la data de 10 iunie vor putea utiliza serviciile Kinderpedia gratuit, timp
de 2 ani, beneficiind de instruire și suport permanent”, a declarat Daniel Rogoz, fondatorul Kinderpedia.
Aplicația permite accesul părinților la date referitoare la activitatea copilului la grădiniță. Educatorii completează
în fiecare zi o fișă electronică ce cuprinde informații personalizate – nivel de implicare socială, relatia cu ceilalți
copii și cu educatorii, observații cu privire la mesele copilului, creativitate etc. – iar părinții primesc notificări la
finalul fiecărei zile.
Dezvoltarea Kinderpedia a antrenat până în prezent o investitie de 275.000 euro, din care 155,000 euro reprezintă
contribuția companiei fondatoare, OneTouch Advertising. Proiectul a beneficiat de finanțare europeană în valoare
de 98.621 euro și de o contribuție de 20.630 euro de la bugetul de stat.