Grupul informatic american Apple Inc va lansa o nouă generaţie de telefoane iPhone şi ceasuri Apple Watch cu îmbunătăţiri minore faţă de precedentele modele, scrie Reuters. Pe de altă parte, analiştii se aşteaptă ca operatorii de telefonie să joace un rol mult mai important pe măsură ce încearcă să îi atragă de consumatori cu ofertele lor 5G.

Amintim faptul că în 2020, Apple a introdus iPhone 12, care a venit cu un nou aspect, fiind primul dispozitiv Apple cu conectivitate 5G. În 2020 pe de altă parte, analiştii se aşteaptă la îmbunătăţiri modeste pe partea de hardware şi un accent mai mare pe 5G.

În schimb, operatorii de telefonie precum AT&T Inc, Verizon Communications şi T-Mobile, care în ultimele luni şi-au îmbunătăţit reţelele, ar putea să vină cu noi oferte concepute special în jurul noilor telefoane Apple, care vor putea profita de viteza mai mare de transfer oferită de noile reţele, susţine Ben Bajarin, analist la Creative Strategies.

Totodată, acesta a mai adăugat că operatorii își vor dori ca oamenii să facă un upgrade.

„Pare să există o mult mai mare capacitate de reţea 5G decât era în urmă cu şase luni. Operatorii vor ca oamenii să facă upgrade şi vor fi foarte agresivi”, susţine Ben Bajarin.

Cum va arăta noul iPhone 13 

În ceea ce privește noul iPhone 13, acesta ar urma să fie dezvăluit marţi, iar din exterior nu va arăta foarte diferit faţă de iPhone 12. Analiștii se așteaptă însă caa noul model să aibă un wi-fi şi un procesor mai rapide. De asemenea, Bloomberg a dezvăluit că modelul de top ar putea să se concentreze pe îmbunătăţirile aduse dispaly-ului şi camerei.

Analiștii mai spun că Apple va continua politica de a veni cu noi modificări la ceasul său inteligent Apple Watch, dispozitiv care a înregistrat vânzări în valoare de 30,6 miliarde de dolari, în creştere cu 25%, în condiţiile în care veniturile din vânzările de telefoane iPhone au scăzut uşor.

Atiudinea consumatorilor rămâne și ea una fidelă. Mai exact, majoritatea analiştilor cred că utilizatorii Apple care cumpără mai mult de un produs, de exemplu un ceas Apple Watch şi un telefon iPhone, sunt mai înclinaţi să rămână fideli mărcii şi să cheltuie alţi bani pentru aplicaţiile şi serviciile companiei.

În ceea ce privește Apple Watch, analiștii susțin că cel mai probabil Apple se va concentra pe mai multe caracteristici de fitness pentru noul model de ceas Apple Watch, care funcţionează împreună cu Apple Fitness+, un serviciu plătit care oferă sesiuni de fitness sub îndrumarea instructorilor Apple.

„Acesta este singurul serviciu pe care îl oferă şi pentru care trebuie neapărat să ai acest produs în caz contrar nu poţi utiliza serviciul”, subliniază Ben Bajarin.