Cu toate acestea, Apple a avertizat că această creștere este de natură să încetinească semnificativ în perioada crucială de Crăciun, iar vânzările de iPad au scăzut cu o cincime la cel mai mic nivel din 2011.
Compania a prognozat că vânzările din trimestrul curent vor fi între 75.5 de miliarde și 77.5 miliarde de dolari – o creştere de puţin peste 1 procent faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut – parțial din cauza unui dolar puternic. Apple se confruntă cu întrebări despre capacitatea sa de a-şi menține creșterea extraordinară care a propulsat-o la o valoare 750 de miliarde de dolari în acest an, în condiţiile în care problemele economice ale Chinei sporesc temerile cu privire la cererea pentru dispozitivele sale scumpe.
Analiştii au sugerat, de asemenea, că Apple Watch, prima categorie nouă de produse ale companiei de la moartea lui Steve Jobs de acum acum 4 ani, a avut un start lent de la lansarea la începutul acestui an. Veniturile Apple pentru întregul an au ajuns la 233.7 miliarde de dolari, iar profiturile anuale au fost 53.4 miliarde de dolari – echivalentul a peste 1 miliard de dolari pe săptămână.”