Popularitatea AFI Palace Cotroceni a rămas stabilă la o medie de 52.000 de vizitatori pe zi, centrul comercial fiind vizitat, în total, de aproximativ 9,5 milioane de persoane în prima jumătate a anului. AFI Palace Cotroceni este cel mai mare şi mai important activ al AFI Properties, compania mamă a AFI Europe. Venitul net al mallului a totalizat 7,1 milioane de euro în al doilea trimestru din 2013, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Altfel, AFI Europe România îşi continuă strategia de dezvoltare a unui flux de numerar puternic şi, în prezent, se concentrează pe dezvoltarea a trei proiecte comerciale – centrul comercial AFI Palace Ploieşti şi două clădiri de birouri de clasa A în AFI Park, în apropierea mallului din Cotroceni: AFI Park 2 şi AFI Park 3.
AFI Palace Ploieşti se află, în prezent, în faza finală de construcţie, deschiderea sa pentru public fiind programată pentru data de 3 octombrie 2013. În acest moment, centrul comercial este închiriat în proporţie de 90%, însă se estimează o rată de ocupare de 100% la deschidere. Pe segmentul de birouri, AFI Europe România a finalizat în anul 2012 AFI Park 1, prima clădire de birouri de clasa A din cadrul AFI Park din Cotroceni, şi a închiriat cu succes 97% din spaţii către companii internaţionale de top precum Endava, Microchip, Sparkware şi Cameron.
De asemenea, AFI Properties a înregistrat o creştere a venitului de 32%, până la 51 milioane de euro, în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012. De asemenea, venitul net al companiei a ajuns la 32,3 milioane de euro în primele şase luni ale anului, în creştere cu 47% faţă de prima jumătate a anului precedent.
România reprezintă cea mai importantă piaţă pe care AFI Properties îşi concentrează în prezent activităţile de dezvoltare, prin intermediul subsidiarei sale AFI Europe, pe care o deţine integral. În afară de România, AFI Europe desfăşoară activităţi în alte şapte ţări din Europa Centrală şi de Est (ECE) şi în Europa de Sud-Est (ESE), printre acestea numărându-se Cehia, Serbia, Germania şi Polonia. Suprafaţa totală a activelor AFI Properties a ajuns la 492.000 metri pătraţi. Capitalul propriu al companiei totalizează 524,6 milioane de euro, în timp ce rezervele în numerar au crescut la 53 milioane de euro la 30 iunie 2013.
Aproape 10 milioane de vizitatori la AFI Cotroceni, în S1
14 august 2013, 13:18
Ultima modificare în 14 august 2013, 16:18
Centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti a înregistrat, în primele șase luni ale acestui an, o creştere de 4,15% (în euro) şi de 4,24% (în lei), până la 95,5 milioane de euro, a cifrei de afaceri (vânzările chiriaşilor săi), comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Etichete: afi palace cotroceni mega mall,
mall
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- O bulă se umflă în ciuda crizei din Europa: O agenţie online de turism bate toate recordurile
- UTI va furniza un sistem inteligent de management al traficului pentru municipiul Iași
- Rompetrol va deschide 22 de noi benzinării în Georgia până la finele anului 2014
- Bosch testează conducerea automată pe drumurile publice din Germania
- Rezultatele MOL din primul semestru, influențate de contextul de piață dificil din Europa
- Mariana Gheorghe, Petrom: ”În prima jumătate a anului, ne-am îmbunătăţit performanţa financiară şi operaţională”
- Presa scrisă dă semne de stabilizare după ultimele cifre de audiență
- SURPRINZĂTOR: România consumă de aproape două ori mai puțină apă decât în 1990
- Ritmul de creștere al exportului românesc a fost de 5,9%, în S1
- Exportul de pielărie și marochinărie românească a depășit jumătate de miliard