În cazul autovehiculelor A Class, B Class, CLA, C Class, E Class şi GLC, Daimler a constatat faptul că la anumite autoturisme limitatorul curentului de pornire ar putea fi suprasolicitat în timpul procedurii de start a motorului.
„În cazul în care demaratorul este blocat, ca urmare a unei defecţiuni survenite anterior şi, în acest stadiu au fost efectuate tentative de pornire mai multe şi/sau mai lungi, în consecinţă limitatorul curentului de pornire ar putea fi suprasolicitat electric şi s-ar supraîncălzi. În cel mai rău caz, componentele din jur s-ar putea aprinde şi ar izbucni un incendiu", se arată în document. În cazul acestei campanii de rechemare în service sunt vizate 1.295 autovehicule.
De asemenea, firma recheamă şi 147 autovehicule Smart, pentru că s-ar putea prelungi treptat cursa manetei frânei de mână, în urma acţionării, ca urmare a slăbirii piuliţei de reglare a cablului tirant. „În cazul în care se prelungește cursa manetei frânei de mână, este posibil ca frâna de parcare să nu exercite forţa necesară pentru a asigura autovehiculul în toate situaţiile", menţionează sursa citată.
Conform Agerpres, o altă campanie se referă la 7 autovehicule Mercedes-Benz GLC, C Class şi S Class. „În cadrul monitorizării globale a produselor, Daimler AG a constatat faptul că la anumite autoturisme proporţia de amestec a substanţelor din capsele pirotehnice ale întinzătoarelor de centură ar putea să nu corespundă specificaţiei indicate. În cazul unui accident cu activarea întinzătorului de centură faţă stânga, acesta din urmă ar putea să nu se declanşeze. Prin urmare, nu ar mai fi asigurat efectul de reţinere al acestui întinzător de centură”, informează documentul.