Anul trecut, au fost depuse la Protecția Consumatorului, peste 5.000 de reclamații împotriva celor 4 mari companii de cablu (RCS&RDS, UPC, Romtelecom și AKTA). Mai mult de jumătate din ele au fost soluționate în favoarea consumatorilor, spune, pentru capital.ro, Bogdan Cristian Nica, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Mai mult, unele dintre reclamațiile depuse anul trecut încă nu au fost finalizate. Procentul reclamațiilor soluționate în favoarea consumatorilor ar putea fi undeva spre 70%, spune președintele Cristian Nica.
Cele mai multe reclamații le-a avut compania RCS&RDS, fapt ce este întru totul normal, dat fiind că firma are și cea mai mare cotă de piață. 
Astfel, conform cifrelor ANPC furnizate capital.ro, Protecția Consumatorului a primit anul trecut 2937 de reclamații împotriva RDS, 1803 împotriva Romtelecom și 386 împotriva UPC.
Cel mai des întâlnite reclamații împotriva RDS au avut drept obiect: 
-Servicii nefunctionale, lipsa semnal, lipsa echipamente – stick, decodor
– Intarziere montaj, nerespectare clauze contractuale
-Netrimitere facturi la adresele indicate, conditii facturare si incasare, facturi eronate
-Refuz reziliere contract, impunere contracte noi in urma preluarii unor societati de tv cablu mai mici
-Modificare grila de programe fara notificare in prealabil a abonatilor, eliminarea unor posturi din grila de programe
Citește și RDS se justifică: Nu suntem obligați să avem toate canalele din lista must carry Împotriva UPC, cele mai des întâlnite reclamații au fost:
-Intreruperi nejustificate ale semnalului

– Calitatea serviciilor, alte probleme tehnice

– Prelungire contract fara acord abonat

– Suspendare abuziva de serviciu pe motiv de neplata

– Perceperea taxei de reziliere

– Neremediere deficiente in termenul stipulat
Romtelecom
– lipsa semnal, semnal slab

-intarziere executie lucrari

– intarziere la punctele de lucru- facturare

– Refuz reziliere contract, percepere taxa de reziliere

– Facturare eronata

– Scoatere de programe din grila