Deşi condiţiile impun cunoaşterea la perfecţie a trei limbi străine, nu mai puţin de 3.400 de români au aplicat pentru un job de operator call center pentru compania de cablu RDS. Compania a postat anunţul pentru oraşele Bucureşti, Braşov şi Cluj Napoca.
Candidatului i se cere, aşa cum arătam mai sus, cunoaşterea a trei limbi străine: engleză, spaniolă şi italiană. În schimb, candidatul nu este condiţionat de absolvirea vreunei facultăţi sau de a vreunei specializări.
În afară de preluarea apelurilor în română, italiană, spaniolă şi engleza de la clienţii companiei, operatorul mai trebuie să se ocupe şi de înregistrarea în baza de date a discuţiilor;
O ultimă cerinţă a jobului pentru care au aplicat cei peste 3.000 de români este rezistenţa în situaţii dificile.
Operatorul de telecomunicaţii are 6500 angajaţi şi dispune de un număr de peste 200 puncte de prezenţă la nivelul întregii ţări. RCS & RDS furnizează servicii de telecomunicaţii şi în Spania, Italia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Croaţia şi Serbia.