"Avem comenzi în PayU din 200 de ţări. Deci cumpărătorii au depăşit limita timpului, cumpără când vor ei şi, mai mult, cumpără şi ce vor ei. Dacă ne uităm la ce creşteri se produc observăm de la plăţi de facturi, la plăţi gen acces la film cu cardul. De asemenea, mai sunt cumpărători de rochii de seară de 2.000 de euro sau de călătorii de 2.000 euro, toate plăţile fiind produse cu cardul. Presupunerea mea este că, în foarte scurt timp, vom vedea şi tranzacţii de genul maşini cumpărate online. Suntem convinşi că în viitor vom vedea acest lucru. De asemenea şi case cumpărate online şi aşa mai departe, tot ce înseamnă spectru de cumpărare", a mai spus Herghelegiu.
Potrivit acestuia, dacă cumpărătorul îşi doreşte să cumpere într-un anumit fel trebuie dată posibilitatea să o facă în acel fel.
"Pariul nostru este să lansăm tehnologii noi şi să încercăm să identificăm trendul", a mai spus oficialul PayU România.
Sursa: Agerpres