Arabesque lansează primul magazin de retail MatHaus, cu o investiţie de 10 mil. euro

Furnizorul de materiale de construcţii Arabesque inaugurează, pe 9 martie, la Iași, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienţilor persoane fizice. Investiţia, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, creează peste 100 de noi locuri de muncă.

Noul magazin, o investiţie 100% românească, oferă peste 25.000 de produse pe o suprafaţă de 9.000 mp în magazin şi 14.000 de mp de platformă exterioară.

Acesta este primul magazin sub noul brand din reţeaua de centre comerciale şi depozite din România dezvoltată de Arabesque.

Fondată în 1994, în Galaţi, de omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.