Principalul producator de otel la nivel mondial a inregistrat in al doilea trimestru un profit de 2 miliarde de euro si vanzari de peste 20 de miliarde de dolari in crestere cu 10%, respectiv cu 20% fata de aceeasi perioada din 2006, informeaza CNBC. ArcellorMittal a vandut mai mult otel la preturi mai mari in al doilea trimestru, pentru a face fata costurilor mari.

Livrarile companiei urmeaza sa scada usor in al treilea trimestru datorita pauzei luate de constructorii de masini si de muncitorii din constructii. Lakshmi Mittal, CEO-ul companiei, estimeaza un sfarsit de an bun si o crestere a eforturilor de integrare a celor doua companii.

Preturile otelului au crescut anul acesta datorita cererii mari din Europa, India si China. Totusi, scaderea productiei din Statele Unite si cresterea capacitatii Chinei de a exporta otel ar putea impiedica o noua crestere a preturilor.

Integrarea companiei Arcelor urmeaza sa fie finalizata anul acesta.

Sursa: CNBC