Compania Arctic, liderul pieţei româneşti de electrocasnice, a dat startul campaniei de buy-back „Cu Arctic e profitabil să reciclezi!”,  ce se desfăşoară in perioada 1 martie – 1 mai la nivel naţional. Aceasta actiune este realizată în parteneriat cu Asociaţia Română pentru Reciclare RoRec şi vizează stimularea înlocuirii electrocasnicelor vechi cu altele noi prin achiziţia de electrocasnice Arctic în sistem buy-back.

Persoanele care doresc sa beneficieze de avantajele acestei campanii pot preda un aparat frigorific vechi sau o masina de spalat, indiferent de marca, la unul dintre centrele de colectare sau la unul dintre magazinele participante la promotie, primind in schimb o reducere de 150 RON la achizitionarea unui nou echipament frigorific sau masina de spalat Arctic. Toate magazinele de electrocasnice care comercializeaza produse Arctic participa la campania buy-back “Cu Arctic e profitabil sa reciclezi”.

In Romania, gradul de inlocuire a vechilor electrocasnice este mai redus comparativ cu alte tari europene, fiind evidenta tendinta consumatorilor de a pastra electrocasnicele o perioada mai lunga decat durata de viata recomandata a acestora, ceea ce genereaza costuri mult mai ridicate pentru bugetul de utilitati al familiei.

„Electrocasnicele vechi consumă foarte multă energie în comparaţie cu cele moderne, care dispun de tehnologii eficiente. De exemplu, maşinile noi de spălat consumă astăzi cu 50% mai puţină energie şi 60% mai puţină apă comparativ cu cele care au o vechime de 20 de ani. Totodată, cele mai performante frigidere consumă doar un sfert din energia necesară funcţionării unui frigider din 1990. Prin înlocuirea electrocasnicelor vechi cu unele de ultimă generaţie, consumatorii pot reduce valoarea facturilor la energie electrică şi apă. În plus, prin participarea la campania de buy-back, consumatorii primesc şi un sprijin financiar de 150 RON pentru renunţarea la vechile electrocasnice şi achiziţia unui frigider sau a unei maşini de spălat Arctic”, a declarat Gabriela Geana, Marketing Manager Arctic.

Campania de buy-back “Cu Arctic e profitabil sa reciclezi” este susţinută printr-un mix de comunicare complex, ce include promovare radio, promovare OOH in statiile de metrou din Bucuresti, campanie de advertising on-line, microsite dedicat campaniei www.arcticbuyback.ro, precum si activitati de direct mailing catre consumatori şi comercianţi, activităţi de relaţii publice si materiale promotionale în spatiul de vanzare.

###
Arctic face parte din grupul Arçelik, al treilea producător european de aparatură electrocasnică. La peste 50 de ani de la înfiinţare, produsele companiei Arçelik sunt prezente în peste 100 de ţări din întreaga lume. Compania deţine 11 unităţi de producţie în 4 ţări şi are peste 17.000 angajaţi. Portofoliul Arçelik include 10 branduri.

Arçelik a înregistrat în 2007 o cifră de afaceri de 3.7 miliarde euro.