Această idee a fost o temă în două păr'i a ceea ce Ken Griffin i-a spus găzdei discuţiei, Anthony Scaramucci.

În primul rând, atunci când Griffin a făcut referire la aspectul potrivit căruia "câștigătorul ia totul", el a vorbit practic despre talente. El – ca și colegul său manager de fond de risc, Steve Cohen, care a vorbit săptămâna trecută la Conferința Milken Institute Global din Los Angeles – consideră că vânătoarea de talente este mai dificilă ca niciodată.

"Singura constantă este că e foarte greu să recrutezi oameni pentru orice organizație … Războiul pentru talente este o constantă și va fi constantă pentru tot restul carierei mele", a spus el.

Griffin este atât de agresiv în această chestiune, spunând că în noaptea în care Enron a dat faliment, a avut oameni pe teren pentru a angaja imediat o echipă a acestei companii.

Un alt mod în care această dogmă „Câștigătorul ia tot” a devenit o parte a activității lui Griffin se află  în strategia sa comercială. El a explicat că se uită după No.1 activ în fiecare clasă de active. El nu încearcă să găsească o valoare în lucruri subevaluate de piață – el vrea doar No. 1.

Desigur, la fel procedează un mare număr de alți participanți pe piață.