La doar cinci ani de la deschiderea biroului de import-export, Romvac ocupă o poziţie importantă pe pieţele din Lituania, Nigeria, Albania, Kosovo, Malta, Spania, Macedonia sau Georgia, ţări în care produsele au şi fost înregistrate. Ultimele pieţe cucerite sunt Irak, Irlanda şi Italia.

”Cel mai bine la export se vinde vaccinul (la 100 de doze) pentru păsări în ţări precum Albania şi Republica Moldova, achiziţionat de micii crescători. Cerere există şi alte produse pecum vaccinul antirabic viu sau vaccinul pentru câini, de exemplu, în Irak, dar şi la produsele pentru porumbei”, afirmă Constantin Chiurciu, director general şi acţionar al Romvac Company.

Strategia companiei se va axa, în continuare, pe export şi pe găsirea de noi pieţe. În paralel, însă se va investi în inovaţie şi lansarea de noi produse, atât pentru piaţa internă, cât şi pentru cea externă. Nu în ultimul rând, nu este exclusă, construirea unei unităţi de producţie pentru hrană pentru câini – un segment pe care Romvac a intrat de puţină vreme -, în parteneriar cu o firmă străină.

Planurile imediate prevăd şi deschiderea mai multor farmacii veterinare în cadrul unor reţele internaţionale de magazine, prima unitate urmând să fie inaugurată în scurt timp la Slobozia.