Potrivit președintei A.R.M.A, Lucia Antal, instituția a fost şi rămâne asociaţia care anunță „moneda de schimb” pentru cel mai important mediu de comunicare prin publicarea datelor de audiență, manifestând în permanenţă deschidere către toate tehnologiile noi pe care doreşte să le cerceteze.
Începînd cu 1 ianuarie 2012, A.R.M.A. va începe să măsoare şi să raporteze vizionarea decalată în timp (time shift viewing), adică vizionarea unor emisiuni după momentul transmiterii lor de către staţiile TV. Totodată, după 1 ianuarie 2012 A.R.M.A. va începe, împreună cu partenerii de la Kantar Media Audiences, testarea măsurării şi raportării consumului de conţinut video pe PC-uri şi online. De asemenea, A.R.M.A. este în discuţii exploratorii cu Kantar Media Audiences cu privire la un serviciu de Return Path Data (RPD), serviciu care se doreşte să completeze Serviciul Naţional pentru Măsurarea Audienţelor TV (SNMATV).
"Cu această ocazie dorim să le mulţumim în mod special tuturor celor care s-a implicat în crearea, susţinerea şi dezvoltarea A.R.M.A. pe parcursul acestui deceniu. Eforturile indviduale au contribuit la succesul comun şi ne-au ajutat să ajungem astăzi aici, într-o piaţă extrem de competitivă ca cea din România. La Mulţi Ani, A.R.M.A. şi să rămâi mereu în Prime Time!", a declarat Lucia Antal, Preşedinte A.R.M.A.
A.R.M.A. este o organizație a industriei de media și publicitate care numără peste 90 de membri, stații TV, agenții de media și publicitate și clienți de publicitate. Asociația are drept arie de activitate cercetarea audiențelor mediilor de comunicare video și operează sistemul de măsurarea a audiențelor TV din România. A.R.M.A. este o organizaţie recunoscută la nivel internaţional, fiind membră a European Media Research Organisations (EMRO) şi a International Joint Industry Committees Association (i-JIC).
Asociația Română pentru Măsurarea Audientelor a împlinit 10 ani de la înființare
28 octombrie 2011, 16:15
Ultima modificare în 28 octombrie 2011, 19:15
Anul acesta se împlinesc 10 ani de la înfiinţarea Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (A.R.M.A.), un moment important în istoria organizaţiei care a reglementat piaţa de mass-media din România.
Etichete: aniversare,
arma,
tehnologii
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Strategia băncilor: de la credit cu buletinul la «tu cu cine faci banking»
- Unthink: o platformă recomandată celor care nu se mai înţeleg cu Facebook
- Cum se împacă job-ul cu Facebook-ul în România
- Compania Google, tot mai preocupată de achiziţionarea Yahoo
- Mișu Găinuşă: ”În «Cronica Cârcotașilor» de miercuri discutăm dacă, fără Huidu, emisiunea mai are viitor”. Află și câți bani face „Cronica Cârcotașilor“
- Echipa lui Elan Schwartzenberg emite pe frecvenţa Realitatea TV
- Succesul publicităţii stă în creativitate şi interacţiune
- Grupul Murdoch confirmă că va plăti 2,3 milioane de euro unei victime a pirateriei telefonice
- TVR va avea propria platformă online de programe
- TVR vrea să devină televiziune hibridă