Așa ceva era greu de crezut! Combinația supremă în alimentație se naște din răzbunare în stil italian. Război între două branduri de legendă

Mulți dintre români, chiar și dintre cei născuți cu mult înaintea căderii comunismului, în 1989, au avut ocazia să guste dintr-o cremă de ciocolată, printre puținele “dulciuri” care se găseau pe piață. Cel mai cunoscut producător de atunci, devenit brand internațional, va avea, acum, un concurent la care nu se aștepta chiar nimeni.

De la paste la dulciuri, sau cum vrea Barilla să se lupte, pe un segment complet nou pentru companie, cu cel mai vechi și cunoscut producător de cremă de ciocolată.

În ianuarie va apărea pe piață Pan di Stelle, făcut de Barilla special pentru a lupta cu Nutella.

Și mai interesant, Barilla se pare că face această mutare dintr-un soi de răzbunare, având în vedere că Ferrero, producătorul Nutella a “îndrăznit” să intre pe piața pastelor, pe care Barilla este lider absolut, după cum notează Agerpres, citând presa internațională.

Pentru a putea lupta cu Nutella, Barilla a pregătit o reţetă de cremă de ciocolată care conţine ulei de floarea-soarelui, cu 10% mai puţin zahăr, alune de pădure numai din Italia şi cacao din ferme sustenabile, a subliniat sursa citată de Reuters. 

Producătorul de paste şi-ar fi prezentat deja viitorul produs cumpărătorilor de la marile lanţuri de supermarketuri şi ar putea să lanseze crema de ciocolată în luna ianuarie 2019, pe piaţa din Italia.