Asasinarea lui Evgheni Prigojin
Evgheni Prigojin a decedat după ce avionul în care se afla s-a prăbuși miercuri după-amiaza. Datele cu privire la ceea ce s-a întâmplat cu adevărat sunt puține, dar unii specialiști deja au venit cu scenarii.
Accidentul aviatic este acum investigat, iar experții spun că avionul s-a prăbușit fie din cauza unei explozii la bord, fie din cauza unui atac cu rachetă. Ipotezele experților în acest domeniu sunt ambele plauzibile dacă ne uităm la imaginile din mediul online cu e a mai rămas din aeronavă.
Experții spun că explozia ar fi putut avea loc la partea din spate a aeronavei, acolo unde se află, de obicei, coada. În același timp, fuselajul și aripile arată o eventuală lovitură cu o rachetă.
Deși experții au venit cu aceste două scenarii, instituția rusă de investigație a accidentelor spune că este vorba despre altceva. TFR dă vina pe piloți, despre care spun că au fost neglijenți.
Embraer Legacy 600 s-a prăbușit în regiunea Tver
Martorii oculari spun că au auzit două explozii pe cer. În urma lor, unul dintre avioane a fost văzut rotindu-se în spirală, apoi căzând.
Mai multe videoclipuri care circulă pe rețelele de socializare au arătat avionul căzând de pe cer și epava la sol în apropiere de Kuzhenkino, în regiunea Tver.
Imaginea de mai jos arată traiectoria avionului și locul unde s-a prăbușit.
Cauza incidentului aviatic
Acum, experții au pe masă două ipoteze:
- aeronava a fost doborâte cu o rachetă
- aeronava a căzut în urma unei explozii
Acestea sunt cele două scenarii spre care specialiștii tind să le creadă, dând la o parte eventualele defecțiuni sau neatenția piloților.
Există destule dovezi care să ateste ipotezele specialiștilor.
În primul rând, canalele de Telegram controlate de Prigojin arată că avionul ar fi putut fi doborât de un sistem de rachete. De altfel, avionul a fost distrus în zbor.
Coada avionului a fost găsită departe de locul unde aeronava s-a prăbușit. În plus, pe aripă sunt prezente mai multe găuri, al fel și pe ce a mai rămas din corpul avionului.
Altitudinea aeronavei lui Prigojin
După ce s-a nivelat la 28.000 de picioare la ora 15:10 UTC, aeronava a continuat să zboare la nivel cu o viteză constantă până la ora 15:19 UTC. Acela a fost momentul în care rata verticală a scăzut mult, iar aeronava a coborât.
Avionul urca la o altitudine maximă de 30.100 de picioare înainte de a coborî înapoi la aproximativ 27.500 de picioare.
Aeronava urcă din nou, ajungând la 29.300 de picioare înainte de a se stabiliza din nou la nivel. Apoi coboară, ultimele date fiind primite la ora 15:20:14 UTC la o altitudine de 19.725 de picioare.
Graficul de altitudine de mai jos prezintă ultimele 32 de secunde de date de altitudine primite.