Ascendi încheie primul an de activitate pe piaţa tichetelor valorice din România cu o cotă de piaţă de 6,8%, calculată ca procent din total volum emitere corespunzator lunii august 2009, ocupând poziţia a 4- a. Compania a înregistrat cele mai mari rate de creştere din piaţă, cu o medie lunară de 48%, în condiţiile în care piaţa tichetelor de masă din România a înregistrat o contracţie de 34%, totalizând un număr de 1 500 000 utilizatori faţă de 2 250 000 utilizato
Ascendi încheie primul an de activitate pe piaţa tichetelor valorice din România cu o cotă de piaţă de 6,8%, calculată ca procent din total volum emitere corespunzator lunii august 2009, ocupând poziţia a 4- a. Compania a înregistrat cele mai mari rate de creştere din piaţă, cu o medie lunară de 48%, în condiţiile în care piaţa tichetelor de masă din România a înregistrat o contracţie de 34%, totalizând un număr de 1 500 000 utilizatori faţă de 2 250 000 utilizatori înregistraţi în aceeaşi perioadă a anului trecut. Ascendi deserveşte un număr de 101 840 de utilizatori şi 2398 de companii localizate în toate judeţele ţării.
Ascendi este prima societate emitentă care s-a reautorizat în acelaşi timp pentru toate produsele sale, respectiv: tichete de masă, tichete cadou, tichete creşă şi tichete de vacanţă.
Managementul Ascendi are drept obiective asigurarea unei calităţi ireproşabile a serviciilor livrate şi ofertarea unor pachete unice pentru IMM-uri şi corporaţii, personalizate pe specificul domeniului de activitate al fiecărei companii client.
“Faptul că 97% din clienţii noştri sunt foarte multumiţi de serviciile pe care le oferim ne îndreptăţeşte să afirmăm că am reuşit să construim un fundament solid pentru activitatea noastră viitoare. Am reuşit totodată să creăm o structură optimă a costurilor operaţionale, ceea ce ne-a permis să oferim cele mai competitive tarife de pe piaţă şi cel mai bun raport preţ/calitate” a declarat Alida Velea, director general Ascendi.
Ascendi a dezvoltat în primul său an de activitate comercială o reţea de servicii activă în toate judeţele ţării şi a adoptat o strategie de dezvoltare concertată la nivel regional, devenind astfel lider de piaţă în zone precum Oltenia, Muntenia şi Banat.
Ascendi a atins o cotă de 6,8% din piaţa tichetelor valorice, mai mic faţă de obiectivul de 8% pe care şi l-a propus la intrarea pe piaţă.
“Nerealizarea obiectivului de performanţă se datorează, pe de o parte, contracţiei generale a pieţei, iar pe de altă parte, concurenţei neloiale, materializată în oferte sub costuri ale marilor emitenţi şi în refuzul retailerului francez Carrefour de a semna un contract de afiliere cu societatea noastră. Cu toate aceste piedici, am reuşit să avem cea mai mare rată de creştere din piaţă şi acest lucru se datorează exclusiv echipei performante pe care o avem. ”, a declarat Alida Velea, director general Ascendi.
Pentru 2009/2010, Ascendi îşi propune consolidarea poziţiei de piaţă, reafirmarea poziţiei de lider în calitatea serviciilor şi îmbunătăţirea cadrului concurenţial al pieţei tichetelor valorice din România.
ASCENDI INC este o companie care dispune de un capital social de 11 487 400 lei şi deţine autorizaţii de funcţionare pentru emiterea de tichete de masă, tichete cadou, tichete creşă, tichete de vacanţă.