Compania românească specializată pe domeniul eLearning, Ascendia (simbol tranzacţionare ASC), va intra joi la tranzacţionare pe piaţa AeRO, administrată de Bursa de Valori Bucureşti (BVB), informează, miercuri, SSIF Intercapital Invest.
Ascendia a înregistrat în anul 2015 o triplare a cifrei de afaceri, la 0,9 milioane euro, şi o marjă a profitului net de 33%.
SSIF Intercapital Invest este consultantul autorizat care a derulat procedura de admitere la tranzacţionare a acţiunilor Ascendia.
Compania Ascendia creează produse educaţionale digitale şi dezvoltă software educaţional personalizat, fiind unul dintre cei mai creativi jucători pe piaţa de aplicaţii educaţionale (eLearning) din România. Produsele Ascendia se adresează atât sistemului de învăţământ, cât şi angajaţilor din corporaţii, prin programe de pregătire digitală.
Pentru copiii preşcolari şi şcolari, compania a creat produsele marca EduTeca, revista EduTeca, precum şi manualele şcolare tipărite şi digitale.
Pentru segmentul de pregătire a specialiştilor din corporaţii, Ascendia produce platforme de management al învăţării şi oferă servicii de dezvoltare de module educaţionale personalizate unui portofoliu de clienţi sau parteneri format din companii importante din domenii diverse, precum ING Bank, Orange, Raiffeisen Bank, BricoDepot, Groupama, Samsung Romania, Microsoft Romania, Allianz, AdPharma etc.
Totodată, Ascendia deţine, din anul 2014, portalul eLearning.ro.
Domeniul de aplicaţii educaţionale (eLearning) – reprezentat pe de o parte de conţinut educaţional în format digital pentru corporaţii şi mediul academic, iar pe de altă parte de platforme educaţionale – va atinge 150 miliarde de dolari la nivel global până în anul 2020.
România se situează în top 4 la nivel global în ceea ce priveşte creşterea frecvenţei utilizării cursurilor în format digital.
Ascendia operează pe piaţa de eLearning din anul 2007.
AGERPRES