În 2017, vânzările de programe de training și teambuilding pentru angajații din corporații au crescut cu 16% față de anul 2016, aceste divizii generând circa 70% din businessul total al grupului, cu 5,16 milioane de euro. De asemenea, în aceeași perioadă, vânzările de cursuri de limbi străine au crescut cu 13%, ajungând la 1,1 milioane de euro, iar cele de programe de well-being cu 7% realizând 0,3 milioane de euro. În plus față de 2016, s-au adăugat începând din luna octombrie și serviciile de digital marketing ale Ideologiq, care a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 0,7 milioane de euro.
Companiile care au apelat la serviciile consultanților au investit în programe care să abordeze subiecte precum: managementul performanței, comunicare și feedback, îmbunătățirea muncii în echipă, negociere, managementul conflictelor sau creativitate și inovație.
„Pentru 2018 ne propunem o creștere de 10%. În plus față de anul trecut, vom investi mult în microlearning și coaching. Și vom intra în forța în spațiul ex-iugoslav. Ascendis Adria se va lansa în iunie cu o echipă de 5 consultanți și va acoperi Serbia, Croația si Slovenia”, a spus Andrei Goșu,directorul general al Ascendis.