Asesoft Distribution a preluat astăzi 51% din acţiunie retailerului online eMAG, cele două companii urmând să îşi continue independent linia de business. Oficialii celor două companii nu au făcut publică valoarea tranzacţiei. Începând cu primăvara anului trecut eMAG a purtat discuţii şi negocieri cu mai mulţi investitori financiari şi strategici, în final decizia acţionarilor fiind de a merge în directia unei investiţii strategice. "După mai bine de un an de discuţii
Asesoft Distribution a preluat astăzi 51% din acţiunie retailerului online eMAG, cele două companii urmând să îşi continue independent linia de business.
Oficialii celor două companii nu au făcut publică valoarea tranzacţiei.
Începând cu primăvara anului trecut eMAG a purtat discuţii şi negocieri cu mai mulţi investitori financiari şi strategici, în final decizia acţionarilor fiind de a merge în directia unei investiţii strategice.
„După mai bine de un an de discuţii chiar şi cu investitori externi, am decis să mergem alături de un partener care s-a aflat foarte aproape de noi în ultimii şapte ani. Acordul dintre cele două companii este unul strict financiar, fiecare îşi va continua independent linia proprie de business şi îşi va păstra focusul pe piaţa pe care activează: Asesoft pe distribuţie şi eMAG pe cea de retail online”, a declarat Radu Apostolescu, Director Marketing si cofondator eMAG.
„eMAG reprezenta 7% din cifra de afaceri a Asesoft, în timp ce Asesoft însuma un procent asemănător din cifra de afaceri a eMAG. Astfel, achiziţia nu va modifica datele nici pe piaţa de distribuţie şi nici pe cea de retail online”, a declarat Iulian Stanciu, Director General al Asesoft Distribution.
Acesta a mai adăugat ca această mişcare reprezintă pentru Asesoft achiziţia celui mai mare brand din retailul românesc.
„Pentru noi eMAG este o investiţie, o oportunitate. Cred că ne apropiem de punctul culminant al crizei din retail, ceea ce înseamnă vânzările cele mai slabe. De acum ne aşteptam la o singură direcţie pentru toata piaţa: în sus”, a mai declarat Iulian Stanciu.
Potrivit acestuia, va urma o politică de eficientizare a eMAG. „Acest lucru nu înseamnă nici concedieri şi nici un atac prin preţuri la adresa altor competitori”, a spus Iulian Stanciu.