Înființarea contului de Facebook are ca principal scop comunicarea eficientă și rapidă cu consumatorii de servicii financiare non-bancare, care vor putea regăsi pe rețeaua de socializare informații referitoare la activitatea curentă a ASF, precum și studii/analize cu privire la piețele supravegheate și reglementate, se arată într-un comunicat al Autorităţii.
”Comunicarea online a devenit indispensabilă și consider că o organizație modernă și responsabilă, indiferent că vorbim despre companii sau autorități, trebuie să răspundă permanent nevoilor de informare a consumatorului. Astăzi, facem un pas important în vederea îmbunătăţirii relaţiilor de comunicare dintre ASF și publicul larg”, a declarat domnul Mișu Negrițoiu, Președintele ASF.
Cu acest prilej, ASF lansează ”Ghidul RCA” – în varianta electronică – o publicație care cuprinde informații complete și utile cu privire la încheierea unei polițe de răspundere civilă auto. Ghidul poate fi accesat atât din pagina de Facebook, cât şi din site-ul www.asfromania.ro.
O secțiune a paginii de Facebook este dedicată educației financiare și protecției consumatorului. O echipă de specialiști din cadrul ASF va răspunde întrebărilor, sugestiilor și propunerilor venite din partea celor care vor vizita pagina oficială a Autorității.