Operatorul low cost Wizz Air va introduce asigurarea de întârziere. Mai exact, posesorul unei astfel de asigurări, în cazul unor întârzieri mai mari de două ore, va primi un credit de 420 lei pe care îi pot folosi la achiziţionarea de noi bilete Wizz Air sau produse adiţionale.

„Asigurarea de întârziere este cu adevărat un serviciu inovativ. Reprezintă garanţia calităţii zborurilor Wizz Air şi acoperă toate tipurile de  întârziere, inclusiv cele cauzate de evenimente care nu se află în controlul Wizz Air, cum sunt condiţiile meteo nefavorabile sau grevele” a declarat Natasa Kazmer, Director Corporate Communication şi Public Affaris Wizz Air.

Asigurarea de întârziere poate fi achiziţionată online, în momentul rezervării biletului sau ulterior, folosind opţiunea de adăugare a unui nou serviciu pe wizzair.com sau prin call-center-ul local, cu până la două zile înaintea plecării. Tariful acestui serviciu este de 42 lei/pe zbor/pasager.

Pentru a putea folosi asigurarea de întârziere, pasagerii trebuie să aibă un cont Wizz Air, care se crează automat de sistem în momentul înregistrării pe site-ul wizzair.com, iar zborul să aibă o întârziere de două sau mai multe ore faţă de ora programată de aterizare. Creditul de 420 lei va fi transferat automat în contul pasagerului înregistrat în curs de şapte zile de la întârzierea zborului şi este valabil pentru un an de la primirea sumei.

Wizz Air a transportat peste 8.4 milioane de pasageri în ultimele 12 luni, 1.76 milioane dintre aceştia călătorind pe rutele din România.

DEZBATERE:
1. Vi s-a întâmplat de multe ori ca aeronavele Wizz Air să întârzie mai mult de două ore?
2. V-aţi face o astfel de asigurare pentru cursele Wizz Air?
3. Cu ce alt operator low-cost aţi mai avut probleme cu întârzierea?