La 1 octombrie, Carrefour şi OttoBroker lansează proiectul naţional „Asigurări pentru toţi”, sub sloganul „Plăteşte mai puţin şi te asiguri mai bine!”. Magazinele şi standurile „Carrefour OttoBroker – Asigurări pentru toţi” vor fi prezente atât în hipermarketurile Carrefour, cât şi în galeriile comerciale. Carrefour îşi reconfirmă astfel interesul faţă de această arie de servicii, în dorinţa de a facilita accesul clienţilor săi la produse de asigurare performante.
Noile servicii de asigurări vor fi disponibile pentru început în 10 hypermarketuri Carrefour : Chiajna, Orhideea, Colentina, Băneasa, Berceni, Unirea, Ploieşti, Braşov, Constanţa , Iaşi Felicia, la standurile de servicii financiare şi asigurări precum şi în standuri mobile pe galeriile comerciale. La standurile “Carrefour OttoBroker – Asigurări pentru toţi” clienţii Carrefour vor beneficia de cel mai ieftin RCA, precum şi de cele mai bune preţuri la asigurările de locuinţă, călătorii şi CASCO.
Datorită acestui proiect, OttoBroker devine cel mai mare operator de brokeraj în asigurări retail din România. “Încă de la înfiinţare, în anul 2001, compania noastră şi-a asumat efortul de educare şi formare a pieţei de asigurări din România.” declară Victor Sraer, Director General OttoBroker. “Asocierea cu un partener puternic, de talia Carrefour, ne va permite acum să accelerăm acest proces, în beneficiul tuturor operatorilor din piaţă, dar mai ales în folosul consumatorilor.”
Magazinele şi standurile Carrefour OttoBroker oferă clienţilor din hipermarketuri cele mai bune produse de asigurare existente pe piaţă, la cele mai avantajoase preţuri.
La standurile „Carrefour OttoBroker – Asigurări pentru toţi” se pot încheia poliţe CASCO, RCA, asigurări de locuinţe, bunuri şi asigurări medicale de călătorie în străinătate. Clienţii Carrefour OttoBroker beneficiază de asistenţă telefonică la daună. În plus, aceştia vor fi anunţaţi din timp de expirarea poliţelor şi de scadenţa ratelor. În perioada următoare se vor introduce mai multe tipuri de produse de asigurare, unele dintre ele în noutate absolută pe piaţa românească, extinzându-se în toate hypermarketurile Carrefour.
Alături de ofertele celor mai importante companii de asigurare şi de pachete speciale, clienţii pot primi aici consultaţii profesioniste şi pot găsi soluţii noi, inovative, de asigurare.
Informarea corectă şi obiectivă în privinţa produselor de asigurare este menită să familiarizeze publicul cu acest domeniu şi să crească nivelul de încredere în asigurări, la nivel naţional.
„In parteneriat cu OttoBroker, Carrefour propune un nou serviciu, disponibil în primă fază, în 10 hypermarketuri, completând paleta deja diversificată de servicii financiare. Asigurările se înscriu pe lista nevoilor clienţilor noştri şi în acest sens venim în întâmpinarea lor cu oferte speciale si cele mai avantajoase preţuri. Noul serviciu va contribui bineînţeles, în acelaşi, timp şi la economisirea resurselor de timp: alături de cumpărăturile pe care le pot face în magazinele noastre, clienţii noştri vor putea de acum să încheie şi asigurări, într-o singură vizită în magazin.” declara Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.