“Asirom doreşte să reitereze faptul că respectarea obligaţiilor contractuale asumate faţă de clienţi reprezintă una dintre valorile companiei, care este orientată către acoperirea nevoii de protecţie a clienţilor. Obligaţiile contractuale asumate faţă de clienţi sunt îndeplinite în fiecare caz în care intervine riscul asigurat.”, susține un comunicat al companiei. Potrivit reprezenatnților Asirom, firma a plătit anul trecut daune totale de 430 de milioane de lei și a constituit deja rezerve pentru 2014 la un nivel aproape similar cu întreg anul 2013. “În ceea ce priveşte reclamaţiile clienţilor, acestea sunt administrate cu o atenţie deosebită, compania noastră avand ca scop îmbunătăţirea constantă a serviciilor. În acest sens, dorim să facem cunoscut faptul că numarul total al petiţiilor a scăzut cu un procent de 34% în 2013 faţă de anul 2012. Din numărul total de petiţii, 763 se referă la asigurări RCA, ceea ce înseamnă o reducere cu 50% comparativ cu anul anterior.”, spun cei de la Asirom. În plus, compania reamintește că acționarul majoritar, austriecii de la Vienna Insurance Group au decis anul trecut să majoreze capitalul social cu peste 58 de milioane de lei.

 

Asirom a fost în 2013 în topul celor mai reclamate societăți de asigurări din România, după cum a arătat Capital, într-o analiză care expune motivele pentru care compania Astra a ajuns în administrare special și explică ce efecte ar putea avea această decizie asupra celorlalți jucători din piață.