"Nu cred că vom fi numărul unu la sfârşitul anului, dar este OK. Nu vom face vreun joc. Nu sunt sigur că asta se aplică şi concurenţei noastre", a afirmat Zetsche într-o conferinţă de presă susţinută la Seguin, Ontario, unde au fost lansate noile modele S-Klasse în Canada, transmite Bloomberg, citat de mediafax.ro.
Mercedes-Benz a preluat în primele şase luni ale anului poziţia de lider pe piaţa automobilelor de lux din SUA, devansând BMW cu aproximativ 1.500 de maşini vândute. BMW a ocupat prima poziţie în 2011 şi 2012. Anul trecut, BMW a preluat conducerea datorită unui număr neobişnuit de ridicat de vânzări raportate în luna decembrie. Compania de cercetare R.L Polk & Co. estimează că, pe baza înmatriculărilor de autoturisme, Mercedes-Benz a depăşit BMW încă de anul trecut.
Zetsche a stabilit ca ţintă pentru Mercedes-Benz să depăşească până în anul 2020, ca vânzări şi profit, concurenţii BMW şi Audi (Volkswagen). În primul trimestru al acestui an, profitul operaţional al Mercedes a reprezentat 3,3% din vânzări, faţă de 11,1% la Audi, respectiv 9,9% în cazul BMW.
Vânzările Mercedes în SUA au crescut în primul trimesru cu 10%, la 141.950 unităţi, a anunţat Daimler la începutul lunii iulie. BMW a înregistrat vânzări de 140.431 unităţi, în urcare cu 11%. Cifrele nu includ autovehiculele comerciale ale Daimler, automobilele Smart sau marca Mini a BMW, care nu sunt în categoria autoturismelor de lux.
Profitul înainte de dobânzi şi taxe al grupului Daimler s-a dublat în trimestrul al doilea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 5,2 miliarde euro, cu mult peste estimările analiştilor, datorită îmbunătăţirii profitabilităţii Mercedes-Benz şi unui câştig nerecurent de 3,2 miliarde euro din vânzarea participaţiei la EADS, compania-mamă a producătorului de aeronave Airbus.
Sursa: mediafax.ro