O parte din clientii Orange Romania au fost supusi astazi unei tentative de frauda prin intermediul metodei de “phishing”, potrivit unui comunicat al companiei. Clientii au semnalat primirea unor SMS-uri cu identitate ascunsa prin care acestia erau anuntati ca au primit un bonus si erau invitati sa acceseze contul Web Care.  Adresa indicata era una falsa, dar foarte putin diferita de cea reala, iar pagina de web avea un design identic cu cel original.

Site-ul www.orange.ro este singura adresa de web pentru care Orange Romania garanteaza autenticitatea informatiilor, securitatea datelor si a tranzactiilor. Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.

Specialistii Orange au luat imediat masuri de blocare a replicilor site-ului Orange Web Care. Orange nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare. 

“In ultima perioada atacurile de acest tip asupra companiilor din Romania s-au inmultit in mod ingrijorator. Orange Romania a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare. Rugam clientii sa verifice prin intermediul Serviciului Clienti sau al site-ului www.orange.ro orice informatie care promite bonusuri si gratuitati in schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reincarcare.”, a spus Amalia Fodor – PR Manager, Orange Romania.

 

Sursa: Capital 24 Mai 2007