Mai multe anunţuri pe diverse site-uri de anunţuri şi mică publicitate prin care erau oferite la vânzare, în numele CEL.ro, produse la jumătate de preţ au fost identificate în ultimele două zile, victimele fiind condiţionate de plata în avans pentru a beneficia de reducerea de preţ.
"Societatea Corsar Online SRL comercializează produse doar prin intermediul www.CEL.ro. Utilizarea brandului CEL.ro pe oricare alte platforme de comerţ electronic din România este cel mai probabil o încercare de inducere în eroare a clienţilor noştri. Infractorii folosesc mesaje e-mail trimise aparent din partea CEL.ro. Mesajele sunt realizate astfel încât să poată fi considerate informări oficiale şi legitime ale magazinului nostru, pentru a induce în eroare potenţialele victime", afirmă compania, într-un comunicat remis vineri AGERPRES.
Potrivit sursei citate, CEL.ro a întreprins toate demersurile necesare pentru a stopa astfel de practici, printre altele fiind sesizat şi Serviciul de Combatere a Criminalităţii Informatice.
"Pentru asigurarea unui climat cât mai sigur în activităţile de comerţ din România, CEL.ro va sprijini demersul autorităţilor în combaterea atât a acţiunilor de phishing, cât şi a altor tentative de fraudare. Recomandăm clienţilor noştri să achiziţioneze produsele doar de pe www.CEL.ro şi să ne contacteze imediat în cazul oricărei suspiciuni privitoare la identitatea partenerului de dialog. CEL.ro nu foloseşte site-uri de anunţuri pentru a oferi lichidări de stoc sau promoţii", precizează compania.
Magazinul online CEL.ro este un jucător de retail IT&C şi electrocasnice cu vânzări preponderent online de pe piaţa din România, cu o cifră de afaceri de peste 145 milioane lei în 2014.
CEL.ro este un magazin online cu capital integral românesc, care activează pe piaţa din România din anul 2004. Gestionează un portofoliu cu 45.000 de produse, are 80 de angajaţi şi peste 800.000 de comenzi procesate până în prezent. AGERPRES