În luna iulie, Școala IAA organizează două ateliere pentru toți cei interesați de dezvoltare profesională: “Marketing for non-marketing” și “Negocierea de elită”. Pe 10 iulie 2014, are loc atelierul „Marketing for non-marketing” cu Ștefan Teodorescu, Group Brand Manager, URSUS Breweries.
Pe parcursul acestui workshop participanții vor invata:
• ce este marketingul și brandul/marca,
• cum se definește strategia de marketing
• de ce este important să definim un public țintă
• ce este un insight de consumator, de ce este important
• ce este poziționarea mărcii
• cum definim pozitionarea
• cum definim obiectivele de marketing
• cum definim obiectivele de comunicare
• ce este o comunicare eficientă
• cerințele unei campanii de comunicare
Taxa de participare la atelierul „Marketing for non-marketing” este de 150 Euro + TVA pentru non-membri si 120 Euro + TVA pentru membrii IAA. Înscrierile se fac până pe 7 iulie.
Școala IAA pregătește cea de-a doua ediție a atelierului „Negocierea de Elită”, susținut de Eugeniu Mihai, formator certificat și autorul „The Elite Negotiator: The ultimate guide to negotiating like a PROˮ. Acesta se adresează celor care doresc să-și dezvolte abilitățile de negociere, profesioniștilor din marketing și comunicare, responsabililor de achiziții, persoanelor middle și top management care negociază contracte și tuturor celor care sunt interesați să devină negociatori de elită în viața profesională și cea personală.
În cele trei zile de training din cadrul Atelierelor Școlii IAA, participanții vor afla cum să folosească tehnicile de negociere în avantajul lor. Vor învăţa să anticipeze mutările partenerului de negociere şi, nu în ultimul rând, să deprindă tehnica contraatacului atunci când se simt amenințați. Pentru mai multe informatii despre atelier accesati link-ul
Înscrierile se fac până pe18 iulie.