Concret, clienţii spun că au fost induşi în eroare de aceste facturi care copiază formatul facturilor Romtelecom, prin care li se solicită să plătească 527 lei pentru achiziţionarea de publicitate prioritară publicată pe pagina de web www.cartedetelefoane.com, deşi ei nu solicitaseră un astfel de serviciu.

„Compania îşi sfătuieşte clienţii să îşi citească cu atenţie factura înainte de a o achita (în partea de sus a facturii este trecut Carte de telefoane, nu Romtelecom) şi îi informează că nu are în derulare niciun program prin care oferă astfel de servicii publicitare, ca nu administrează site-ul www.cartedetelefoane.com, si nu are nicio legatură contractuală sau de altă natură cu societatea Romtelemedia Carte de Telefoane S.R.L.”, informează un comunicat Romtelecom. Pentru verificarea facturii şi a sumei de plată, clienţii pot apela gratuit din reţeaua Romtelecom numărul 1930 (combinaţia de taste 1-1 pentru clienţi persoane juridice) sau pot verifica electronic şi gratuit folosind aplicaţia MyAccount.

De asemenea, Romtelecom consideră că aceste facturi care folosesc formatul facturii sale creează confuzie în rândurile clienţilor săi, chiar dacă menţionează cu litere mici că nu este afiliata cu Romtelecom. „Romtelecom  îşi rezervă dreptul de a acţiona pe căile legale în această situaţie”, se mai spune în comunicat, compania considerând că aceste facturi creează confuzie în rândurile clienţilor săi, chiar dacă menţionează cu litere mici că nu este afiliata cu Romtelecom.