Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, germanii de la Volkswagen au oferit publicului primul model electric pe care-l vor produce în masă şi care, speră aceştia, va avea impactul celebrei Broscuţe şi a lui Golf. În plus, producătorul din Wolfsburg a anunţat o schimbare importantă, ce va viza toţi clienţii mărcii.
Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, germanii de la Volkswagen au prezentat noul model electric ID.3. Va fi primul model electric produs în masă de nemţi. Maşina este un hatchback cu cinci uşi, motor în spate şi bateriile amplasate sub podea. Autonomia este între 330 şi 550 km, în funcţie de versiunea aleasă.
Tot la Frankfurt, compania din Wolfsburg şi-a prezentat noua siglă care va fi prezentă de acum încolo pe maşinile sale. Aceasta este o versiune minimalistă a binecunoscutei sigle VW, scrie Auto Bild. La prima vedere, noul logo Volkswagen este aproape identic cu varianta anterioară. Nemții pur și simplu au redus sigla la esență, optând pentru un aspect bidimensional cu linii mai fine. De asemenea, baza literei W nu mai fuzionează cu cercul dimprejur. Sigla a fost gândită astfel încât să se muleze mai bine pe afișajele electronice, dar și să fie mai maleabilă în combinația cu alte culori decât bleumarin. Valorile pe care le simbolizează sunt simplitatea, flexibilitatea și facilitatea.
Jurgen Stackmann, membru al Consiliului de Administrație al Volkswagen, a precizat că era nevoie de o schimbare: „Brandul trece printr-o transformare fundamentală către un viitor cu zero emisii pentru toată lumea. Acum este momentul potrivit să facem cunoscută în lume noua atitudine a brandului nostru”.
Germanii estimează că aproximativ 70.000 de sigle vechi vor fi înlocuite în peste 10.000 de reprezentanțe, într-un total de 154 de țări. Noua imagine va fi implementată mai întâi în statele europene, începând chiar din această toamnă.